Lightspeed-K Gebruikersrapporten

Lightspeed-K Gebruikersrapporten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Gebruikersrapporten

Het Gebruikersrapport toont verkoop- en bedrijfsgegevens van een specifieke werknemer voor de huidige verkoopperiode, een eerdere verkoopperiode van de huidige dag, of de verkoopperiode van de vorige dag. Gebruikersrapporten bevatten verkopen, betalingen en verwerkte en gedeclareerde fooien, maar geen details over belastingen of omzetgroepen. Ga voor meer informatie over de gegevens op het rapport naar het artikel over de structuur van het POS-rapport. Lees Toegang tot en printen van POS-rapporten voor meer informatie over hoe je het rapport opent en print.

Een gebruikersshift is een periode tussen het moment waarop een werknemer inklokt en het moment waarop deze uitklokt. Hij omvat alle verkoop- en bedrijfstransacties van deze werknemer.

Gebruikers- en kassaladerapporten worden in Lightspeed-backoffice onder de hogere shiftrapporten gearchiveerd. Daarom moet je altijd eerst het shiftrapport zoeken en aanklikken, waarna de bijbehorende gebruikers- en kassaladerapporten eronder worden weergegeven.

Medewerkers zullen dit rapport meestal aan het einde van hun shift raadplegen om hem af te ronden.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Toegang tot en printen van POS-rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K POS-rapportstructuur

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Periodieke rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.