Lightspeed-K Geconsolideerde shiftrapporten

Lightspeed-K Geconsolideerde shiftrapporten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Geconsolideerde shiftrapporten

In het geconsolideerde shiftrapport staat op welk moment werknemers hun gebruikersdiensten zijn begonnen en hebben beĆ«indigd, hoeveel kassabonnen er zijn gegenereerd en hoeveel verkopen en betaalmethoden er zijn op alle locaties die aan je account zijn gekoppeld. Voor toegang tot het Geconsolideerde shiftrapport selecteer je Rapporten > Rapporten > Geconsolideerde shiftrapporten in het hoofdnavigatiemenu. Gebruik het keuzemenu en het kalenderpictogram in de rechterbovenhoek om de tijdsperiode van het rapport te wijzigen. Het rapport kan worden geĆ«xporteerd naar .PDF om te worden afgedrukt en opgeslagen op je computer.

Consolidated_Shift_Report.png

Wat nu?

De onderstaande rapporten zijn aanvullende locatierapporten:

Het geconsolideerde bedrijfsrapport is een kort overzicht van belangrijke bedrijfsgegevens, zoals winsten, verliezen en belastingen voor al je locaties.

Op de pagina Geconsolideerde productrapporten vind je een overzicht van alle producten die in je locaties in de geselecteerde periode verkocht zijn.

Het rapport Geconsolideerd overzicht kortingen geeft een overzicht van de kortingen op bestellingen op al je locaties.

In het Geconsolideerde fiscaal overzicht staat een overzicht van alle verkopen, belastingen en kassabonnen die in de geselecteerde periode op al je locaties zijn aangemaakt.

In het Geconsolideerde fiscaal rapport staat een gedetailleerd overzicht van alle verkopen, belastingen en kassabonnen die tijdens de geselecteerde periode op al je locaties zijn aangemaakt.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Geconsolideerde bedrijfsrapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Shiftrapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Geconsolideerde productrapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Shiftrapporten (Fiscaal)

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.