Lightspeed-K Over locatierapporten

Lightspeed-K Over locatierapporten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Over locatierapporten

Krijg toegang tot rapporten met geconsolideerde gegevens voor alle locaties die aan je account zijn gekoppeld.Location_reports.png

 

RapportBeschrijving
Geconsolideerde bedrijfsrapportenHet geconsolideerde bedrijfsrapport geeft je een snel overzicht van belangrijke bedrijfsgegevens, zoals winsten, verliezen en belastingen voor al je vestigingen.
Geconsolideerde productrapportenDe pagina Geconsolideerde productrapporten geeft een overzicht van de verkochte producten voor de geselecteerde tijdsperiode voor al je vestigingen. Het bevat het totaal verkochte, afgeprijsde, aangeboden en geretourneerde product voor elk product, evenals informatie over verliezen, marges en kosten.
Geconsolideerd overzicht kortingenHet rapport geconsolideerd overzicht kortingen geeft een overzicht van de kortingen op bestellingen op al je locaties.
Geconsolideerde shiftrapportenHet geconsolideerde shiftrapport laat zien wanneer medewerkers met hun gebruikersdiensten zijn begonnen en die hebben beƫindigd, hoeveel kassabonnen er zijn gegenereerd en het totaal van de verkopen en betaalmethoden voor al je locaties.
Geconsolideerd fiscaal overzichtHet geconsolideerde fiscaal overzicht geeft een overzicht op hoog niveau van alle verkopen, belastingen en kassabonnen die in de geselecteerde periode voor al je locaties zijn ontstaan.
Geconsolideerde fiscale rapportenDit rapport geeft een gedetailleerd overzicht van alle verkopen, belastingen en kassabonnen die tijdens de geselecteerde periode voor al je locaties zijn gecreƫerd. Het rapport is belangrijk voor belastingdoeleinden.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Periodieke rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over POS-rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Maandelijkse omzet

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.