Lightspeed-K Inzicht in voorraadlocaties

Lightspeed-K Inzicht in voorraadlocaties

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Inzicht in voorraadlocaties

In dit artikel

  1. Voorraadlocaties toevoegen
  2. Voorraadlocaties bewerken

Vanaf juni 2023 is de legacy voorraadfunctie niet langer beschikbaar voor nieuwe klanten. Bestaande klanten die momenteel gebruik maken van de functie behouden wel toegang tot deze functie.

Als je geïnteresseerd bent in het beheren van je voorraad, raden we je aan om onze Inventory-add-on te verkennen. Neem contact op met je accountmanager of neem contact met ons op om te bespreken of je bedrijf baat zou kunnen hebben bij deze add-on.

Een voorraadlocatie is een plaats waar je je items of ingrediënten fysiek opslaat. Een standaard voorraadlocatie wordt automatisch aangemaakt wanneer je de voorraadfunctie inschakelt. Je hoeft alleen extra voorraadlocaties toe te voegen als je je items of ingrediënten op meer dan één plaats bewaart (keuken, kelder, bar enz.). Eenmaal aangemaakt kun je voorraadlocaties bewerken om de naam te veranderen, of voorraadlocaties die je niet meer nodig hebt verwijderen.

Voorraadlocaties toevoegen

Voeg een voorraadlocatie toe voor elke plaats waar je je items of ingrediënten opslaat. Nieuwe gebruikers moeten voor gebruik de voorraadfunctie inschakelen.

  1. Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer in het navigatiemenu Configuratie > Instellingen > Voorraad.
  3. - Schakel de voorraadfunctie in als het de eerste keer is dat je voorraadlocaties gebruikt.
  4. - Klik in de Voorraadlijstop Een nieuwe voorraadlocatie toevoegen.
  5. - Voer de naam van de voorraadlocatie in.
  6. - Selecteer Opslaan om de nieuwe locatie toe te voegen.
Restaurant-BO-Adding-Stock-Location.png

Voorraadlocaties bewerken

Wijzig de naam van een voorraadlocatie in de backoffice met de knop Configureren of klik op de naam.

  1. Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer in het navigatiemenu Configuratie > Instellingen > Voorraad.
  3. - Klik op Configureren naast een voorraadlocatie om deze te wijzigen.
  4. - Voer een nieuwe naam in.
  5. - Klik op de knop Opslaan om de wijzigingen op te slaan.
  6. Restaurant-BO-Editing-Stock-Location.png

Verwijderen van voorraadlocaties

Verwijder voorraadlocaties uit de backoffice die niet langer nodig zijn. Voorraadlocaties kunnen alleen worden verwijderd als er geen items aan zijn toegewezen. Lees het artikel Voorraadgegevens toevoegen aan items om te leren hoe je voorraadlocaties van een item loskoppelt.

  1. Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. Selecteer in het navigatiemenu Configuratie > Instellingen > Voorraad.
  3. Selecteer Verwijderen naast de voorraadlocatie die je wilt verwijderen.
Restaurant-BO-Deleting-Stock-Location.png

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Over voorraad

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Regels toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Nieuwe voorraaduitvoer toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Nieuwe voorraadoverdracht toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in maildistributielijsten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.