Lightspeed-K Nieuwe voorraadinvoer toevoegen

Lightspeed-K Nieuwe voorraadinvoer toevoegen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 



Nieuwe voorraadinvoer toevoegen

Vanaf juni 2023 is de legacy voorraadfunctie niet langer beschikbaar voor nieuwe klanten. Bestaande klanten die momenteel gebruik maken van de functie behouden wel toegang tot deze functie.

Als je geïnteresseerd bent in het beheren van je voorraad, raden we je aan om onze Inventory-add-on te verkennen. Neem contact op met je accountmanager of neem contact met ons op om te bespreken of je bedrijf baat zou kunnen hebben bij deze add-on.

Met de functie Invoer nieuwe voorraad kun je nieuwe hoeveelheden items toevoegen aan je voorraadlocaties, bijvoorbeeld wanneer goederen door een leverancier aan je restaurant worden geleverd. Het uitvoeren van een voorraadinvoer voegt nieuwe eenheden van een item toe aan een voorraadlocatie.

  1. Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer in het navigatiemenu Voorraad > Invoer nieuwe voorraad.
  3. - Vul de instellingen voor de voorraadinvoer in en selecteer vervolgens de knop Opslaan.
Restaurant-BO-New-Stock-Input.png

Instellingen voor invoer nieuwe voorraad

Naam instellingOmschrijving
VoorraadDe voorraadlocatie waaraan het item wordt toegevoegd. Alle voorraden die zijn aangemaakt in Configuratie > Instellingen > Voorraad zijn beschikbaar voor selectie. Ga naar Inzicht in voorraadlocaties voor meer informatie.
ProductHet item dat aan de voorraad wordt toegevoegd. Alle items die zijn aangemaakt in Menubeheer > Items zijn beschikbaar voor selectie. Ga naar Over items voor meer informatie.
HoeveelheidHet aantal items dat aan de voorraad wordt toegevoegd.
RedenDe reden waarom het item aan de voorraad wordt toegevoegd. Er kunnen drie redenen worden geselecteerd:
  • Inventaris: Het item is een nieuw item in je inventaris.
  • Levering goederen: een bestaand item in je voorraad wordt aangevuld.
  • Geannuleerde verkoop: De aankoop van het item vindt niet plaats. Bijvoorbeeld wanneer een item wordt besteld, betaald en geannuleerd of wanneer een item naar de keuken/bar wordt gestuurd en vervolgens uit de bestelling wordt verwijderd.
OmschrijvingOptionele details over de voorraadinvoer.



K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Nieuwe voorraaduitvoer toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Nieuwe voorraadoverdracht toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over voorraad

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Productiebatches toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over voorraadmutaties

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.