Lightspeed-K Nieuwe voorraaduitvoer toevoegen

Lightspeed-K Nieuwe voorraaduitvoer toevoegen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Nieuwe voorraaduitvoer toevoegen

Vanaf juni 2023 is de legacy voorraadfunctie niet langer beschikbaar voor nieuwe klanten. Bestaande klanten die momenteel gebruik maken van de functie behouden wel toegang tot deze functie.

Als je geïnteresseerd bent in het beheren van je voorraad, raden we je aan om onze Inventory-add-on te verkennen. Neem contact op met je accountmanager of neem contact met ons op om te bespreken of je bedrijf baat zou kunnen hebben bij deze add-on.

Met de functie "Uitvoer nieuwe voorraad" kun je hoeveelheden items uit je voorraadlocaties verwijderen, bijvoorbeeld wanneer goederen beschadigd raken.

  1. Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer in het navigatiemenu Voorraad > Uitvoer nieuwe voorraad.
  3. - Vul de voorraaduitvoerinstellingen in en selecteer vervolgens de knop Opslaan.
Restaurant-BO-New-Stock-Output.png

Instellingen voor nieuwe voorraaduitvoer

Naam instellingOmschrijving
VoorraadDe voorraadlocatie waarvan het item wordt afgetrokken. Alle voorraden die aangemaakt zijn in Configuratie > Instellingen > Voorraad, kunnen geselecteerd worden. Zie Inzicht in voorraadlocaties voor gedetailleerde informatie.
ProductHet item wordt afgetrokken van de voorraad. Alle items aangemaakt in Men beheer > Items kunnen geselecteerd worden. Zie Over items voor gedetailleerde informatie.
HoeveelheidHet aantal items dat van de voorraad wordt afgetrokken.
Reden

De reden waarom het item van de voorraad wordt afgetrokken. Er kunnen twee redenen worden gekozen:

  • Inventaris: het item wordt verwijderd uit je inventaris.
  • Beschadigde goederen: het item kan niet worden verkocht omdat het beschadigd is.
Omschrijving

Optionele informatie over de voorraaduitvoer.




K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Nieuwe voorraadinvoer toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Nieuwe voorraadoverdracht toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over voorraad

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Productiebatches toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over voorraadmutaties

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.