Lightspeed-K Over voorraadmutaties

Lightspeed-K Over voorraadmutaties

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Over voorraadmutaties

Vanaf juni 2023 is de legacy voorraadfunctie niet langer beschikbaar voor nieuwe klanten. Bestaande klanten die momenteel gebruik maken van de functie behouden wel toegang tot deze functie.

Als je geïnteresseerd bent in het beheren van je voorraad, raden we je aan om onze Inventory-add-on te verkennen. Neem contact op met je accountmanager of neem contact met ons op om te bespreken of je bedrijf baat zou kunnen hebben bij deze add-on.

De pagina Voorraadmutaties geeft een overzicht van de mutaties van items in, uit en tussen je voorraadlocaties (ingekocht, geproduceerd, verkocht, verspild, enz.). Je kunt voorraadbewegingen exporteren en items sorteren, filteren en zoeken in de tabel met behulp van de zoek- en filterfuncties bovenaan de tabel. Je kunt items toevoegen, aftrekken of verplaatsen met behulp van de pagina's Nieuwe voorraadinvoer, Nieuwe voorraaduitvoer of Nieuwe voorraadoverdracht.

Restaurant-BO-About-Stock-Movements.png

In de tabel staan de volgende gegevens:

  • Voorraad: de plaats waar het item is opgeslagen.
  • Datum: tijd en datum waarop de laatste mutatie is geregistreerd.
  • SKU: de unieke SKU van een item.
  • Product: naam van het item zoals ingevoerd in de backoffice.
  • Omzetgroep: de itemcategorie.
  • Type: invoer of uitvoer van items in of uit voorraad.
  • Hoeveelheid: aantal items toegevoegd of afgetrokken van voorraad.
  • Kostprijs: som van de kostprijs van items die van de voorraad zijn afgetrokken.
  • Gebruiker: de gebruiker die de mutatie in de backoffice heeft uitgevoerd.
  • Reden: de reden waarom het item wordt toegevoegd of afgetrokken.
  • Onverpakte hoeveelheid: De hoeveelheid van een product weergegeven in eenheden.

    Voorbeeld: het item Biervat heeft als voorraadbeheergegevens 30 liter in 1 eenheid.
    Als je vijf biervaten toevoegt aan je voorraad, heb je 5 (eenheden/vaten) x 30 (l) = 150 (l).
    De onverpakte hoeveelheid is 150.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Over voorraad

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Voorraadmutaties exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in voorraadniveaus

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over voorraadbeheer

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inventaris exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.