Lightspeed-K Menu's aan POS-apparaten koppelen

Lightspeed-K Menu's aan POS-apparaten koppelen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Nadat je menu's hebt aangemaakt in de backoffice, koppel je vanuit de backoffice menu's aan verschillende configuraties (apparaatprofielen). Een menu kan meerdere configuraties hebben, maar een configuratie kan slechts één menu gebruiken.

De gebruiker kan op het POS-apparaat tussen verschillende configuraties met verschillende menu's en instellingen schakelen. Zie Over apparaatconfiguraties voor informatie over configuraties.

Je kunt configuraties koppelen en ontkoppelen via de pagina Menu's in de backoffice. Ga naar de sectie Menu's verwijderen in Menu's bewerken, dupliceren en verwijderen voor meer informatie over het ontkoppelen van configuraties.

  1. Log in op de backoffice met je Lightspeed Restaurant-inloggegevens.
  2. Selecteer in het hoofdnavigatiemenu Menubeheer > Menu's.
  3. Klik op de naam van het menu om het te koppelen aan een configuratie.
  4. Klik op Configuratie toevoegen.
  5. Schakel een of meer configuraties in via de selectievakjes. Reeds gekoppelde menu's worden ontkoppeld van de geselecteerde configuraties.
  6. Klik op Volgende.
  7. Klik op Publiceren om het menu met de gekozen configuratie op de POS-apparaten te publiceren.
  8. Klik op de POS op Opnieuw laden in Instellingen > Controlecentrum om de wijzigingen zichtbaar te maken.



K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K POS-apparaten bewerken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over POS-apparaten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over menu's

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in POS-apparaten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Een printprofiel koppelen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.