Lightspeed-K Een printprofiel koppelen

Lightspeed-K Een printprofiel koppelen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 



Een printprofiel koppelen

Een printprofiel bevat de instellingen die bepalen of een printer kopieën van kassabonnen of bestelbonnen print en of een andere printer als reserveprinter moet worden gebruikt. Nadat je een printerprofiel hebt aangemaakt, kun je deze koppelen aan een vloerplan, POS-apparaat of apparaatprofiel.




Een printprofiel aan een vloerplan koppelen

Als je prints wilt koppelen aan een specifiek gedeelte van je bedrijf, kun je een printprofiel toepassen op een vloerplan. Ga voor meer informatie naar Vloerplannen en tafels.

 

Een printprofiel aan een apparaat koppelen

Het doel van het koppelen van een printprofiel aan een apparaat is dat je het apparaat opdraagt dat profiel te gebruiken voor het printen van kassabonnen of notities.

Profielen die op deze manier zijn gekoppeld, mogen alleen worden gebruikt als het om de een of andere reden nodig is een speciaal doel aan een bepaalde printer toe te wijzen, aangezien deze configuratie de instellingen in een POS-apparaatprofiel overtreft.

  1. Ga in de hoofdnavigatiemenu van de backoffice naar Configuratie > Apparaten > Apparaten.
  2. Selecteer Bewerken naast het gewenste apparaat.
  3. Selecteer onder Printconfiguratie het printerprofiel voor klantenbonnen en opmerkingen met het vervolgkeuzemenu.
    OPMERKING: Alle eerder aangemaakte printerprofielen onder Configuratie > Printen > Printprofielen worden hier getoond.
  4. Selecteer Bijwerken om het profiel aan het apparaat te koppelen.


Een printprofiel koppelen aan een apparaatprofiel

Door een printprofiel aan een apparaatprofiel te koppelen, gebruikt een groep apparaten dezelfde configuratie.  Dit helpt ervoor te zorgen dat alle apparaten in een groep op dezelfde manier printen, en een wijziging in een printprofiel wordt automatisch toegepast op elk apparaat in de groep.

Een printprofiel koppelen aan een apparaatprofiel:

  1. Ga in het navigatiemenu naar Configuratie > Configuraties.
  2. Klik op de naam van de configuratie die je wilt bewerken.
  3. Selecteer onder Verbindingen het printprofiel voor klantenbonnen en opmerkingen via het vervolgkeuzemenu.
    OPMERKING: Alle eerder aangemaakte printerprofielen onder Configuratie > Printen > Printprofielen worden hier getoond.
  4. Selecteer Opslaan om het profiel aan de configuratie te koppelen.



K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K POS-apparaten bewerken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over POS-apparaten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over apparaten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in POS-apparaten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Menu's aan POS-apparaten koppelen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.