Lightspeed-K Over printprofielen
K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Om kassabonnen en productiebonnen via de kassa te printen, zijn er drie pijlers die je in het systeem moet configureren: printerinstellingen, printprofielen en productiecentra.
Een printprofiel omvat de instellingen die bepalen of een printer kopieën van kassabonnen of productiebonnen print, of dat een andere printer als reserveprinter moet worden gebruikt.
Meer informatie over het toevoegen en bewerken van printprofielen vind je in de volgende artikelen:
K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Related Articles
Lightspeed-K Printprofielen beheren
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Over POS-apparaten
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Printprofielen bewerken of verwijderen
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K POS-apparaten bewerken
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Over apparaten
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.