Lightspeed-K Productiecentra toevoegen

Lightspeed-K Productiecentra toevoegen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 



Productiecentra toevoegen

Productiecentra zijn een van de drie pijlers die het printen met je POS mogelijk maken. De andere pijlers omvatten zowel de instellingen voor de apparaten als de printprofielen. Productiecentra kunnen worden opgevat als de printbestemming voor printtaken. Je kunt instellingen voor een productiecentrum zoals printbestemming, printsjablonen en IP-adresgegevens voor de bestemmingsprinter configureren vanuit de backoffice. In het volgende artikel wordt uitgelegd hoe je productiecentra toevoegt vanuit de backoffice.

Productiecentra toevoegen:

  1. Ga in het hoofdnavigatiemenu van de backoffice naar Configuratie > Printen > Productiecentra.
  2. Selecteer + Productiecentrum toevoegen.
  3. Vul het formulier in om het productiecentrum aan te passen.
  4. Selecteer Opslaan om het productiecentrum toe te voegen aan de backoffice.

Naam:Voer een eigen naam in voor de productiecentra.
Virtueel productiecentrum:

Selecteer of je een kitchen display system wilt gebruiken.

OPMERKING: Indien geselecteerd, verandert de weergave van het formulier. Er blijven nog maar twee velden over. De beschrijving ervan vind je onderaan de tabel, gemarkeerd met een sterretje.

Printerprofiel:

Selecteer het gewenste printerprofiel in het vervolgkeuzemenu.

OPMERKING: toont alle printerprofielen die zijn toegevoegd onder Configuratie > Printen > Printprofielen

Ondersteunde bestellingstypen:Kies een bestellingstype uit het vervolgkeuzemenu.
Aantal lege regels bovenaan de bon:Stel met de schuifknop een aantal lege regels in dat bovenaan een orderbon moeten verschijnen.
Schakel het selectievakje van de volgende mogelijkheden in om ze te activeren:
  • Organiseer de inhoud van de orderbon in gangen
  • Voeg aan de naam de corresponderende object-ID toe
  • Per item een bon printen
  • Print met grotere regelafstand
  • Activeer de kassaladeconnector bij printen van een bon
  • Leveringsinformatie printen
* Bestemmings-IP-adres:Het gebruikte IP-adres van het keukendisplay.
* Virtueel protocol:Kies tussen twee modi: Ticketmodus (FSR) groepeert items op bestelling; Productiemodus (QSR) groepeert identieke items in een virtuele orderbon.






K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Over productiecentra

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K POS-apparaten bewerken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Productiecentra bewerken of verwijderen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K POS-configuraties beheren en begrijpen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over POS-apparaten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.