Lightspeed-K Toegang tot klantbeoordelingen

Lightspeed-K Toegang tot klantbeoordelingen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Toegang tot klantbeoordelingen

In dit artikel

  1. Toegang tot klantbeoordelingen
  2. Bestellingsgegevens bekijken

In je Order Anywhere-account heb je toegang tot klantbeoordelingen om te zien wat gasten over je restaurant zeggen. Klantbeoordelingen geven feedback over de kwaliteit van je product, de klantenservice en andere aspecten van je bedrijf. Met deze feedback kun je ontevredenheid van klanten aanpakken en de sterke punten van je restaurant identificeren.

Na de verwachte afhaaltijd ontvangen je klanten een e-mail met een link om feedback te geven over hun ervaring. Wanneer klanten op de link klikken, brengt Order Anywhere hen naar een pagina met een beoordelingssysteem met sterren en een optioneel opmerkingenvak (maximaal 1000 tekens). Zodra een klant een beoordeling heeft ingediend, kun je deze direct inzien vanuit je Order Anywhere-account.

Opmerking: we kunnen alleen klanten die bij het afrekenen een e-mailadres hebben opgegeven uitnodigen om feedback achter te laten.

Inhoudsopgave

  • Toegang tot klantbeoordelingen
  • Bestellingsgegevens bekijken

Toegang tot klantbeoordelingen

  1. Log in op je Order Anywhere-account.
  2. - Klik in het navigatiemenu op Beoordelingen. Standaard toont Order Anywhere beoordelingen op datum en tijd in aflopende volgorde (nieuwste naar oudste). Je kunt beoordelingen niet bewerken, verwijderen of erop reageren.
    Opmerking: als je contact wilt opnemen met een klant, kun je de contactgegevens bekijken op de pagina Bestellingen en daar op de Ophaalcode van de bestelling te klikken.
  3. - (Optioneel) Gebruik de zoekbalk om beoordelingen te vinden op basis van beoordelingstrefwoorden, zoals de naam van een item. Klik op Filters om je beoordelingen te sorteren op beoordelingtaal of type feedback (met of zonder opmerking).

Het staafdiagram op de pagina Beoordelingen geeft een visueel overzicht van je totale aantal recensies (gerangschikt op aantal sterren) en de gemiddelde beoordeling van alle beoordelingen.

Opmerking: alleen klantbeoordelingen die na 24 augustus 2022 zijn ingediend, verschijnen in je Order Anywhere-account.

Bestellingsgegevens bekijken

Je kunt de bestellingsgegevens bekijken die bij een klantenbeoordeling horen, zoals de naam van de klant, het e-mailadres en de bestelde items. Om toegang te krijgen tot deze details:

  1. Log in op je Order Anywhere-account.
  2. - Klik in het hoofdnavigatiemenu op Beoordelingen.
  3. - Zoek de beoordeling en klik op de beoordelings-ID om de bestelling te openen op de pagina Bestellingen. 
  4. - Klik op de pijlen in de rechterbovenhoek om naar een andere bestelling te gaan.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Lightspeed Delivery configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Omniboost-boekhoudintegratie configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Betalingsinstellingen beheren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Een menubladerprofiel aanmaken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Een afhaalbestelling plaatsen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.