Lightspeed-K Twint

Lightspeed-K Twint

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Twint

In dit artikel

  1. Een Twint-account aanmaken
  2. Je Twint-account integreren met Lightspeed

Twint is een applicatie die het mogelijk maakt dat je klanten aan de POS met een QR-code of een iBeacon kunnen betalen. Om te beginnen maak je een account aan bij Twint en genereer je je account-UUID. Stuur vervolgens je accountgegevens door naar Lightspeed Support, die de configuratie van de integratie voor je zullen afronden. Zodra je accounts zijn verbonden, stuurt het Support-team je een bevestigingsmail en verschijnt Twint als betaalmethode op je POS.

Deze instructies zijn voor handelaren die een verwerker van derden gebruiken. Als je Lightspeed Payments gebruikt en Twint wil integreren, neem je contact op met Lightspeed Support.

Een Twint-account aanmaken

  1. Maak een account aan bij Twint.
  2. - Zodra je bent ingelogd, klik je op Cashier (Kassa).
  3. - Voer je bedrijfsgegevens in en klik op Next (Volgende).
  4. - Kies onder Cashier system (Kassasysteem) voor iKentoo (nu Lightspeed K-Series). Als iKentoo niet zichtbaar is, kies dan Other (Anders).
  5. - Voer je IBAN in bij Credit account (Kredietrekening).
  6. - Klik op Next (Volgende) en volg de aanwijzingen op.

Vervolgens ontvang je een e-mail met je UUID. Bewaar deze UUID voor de integratie van je Twint-account met Lightspeed.

Heb je vragen over Twint of hulp nodig hebt bij het instellen van je account? Neem dan contact op met de klantenservice van Twint of bezoek hun klantenservicepagina.

Je Twint-account integreren met Lightspeed

Nadat je een Twint-account hebt gemaakt, genereer je een certificaat en stuur je je accountgegevens naar Lightspeed Support om Twint-betalingen op je POS te accepteren.

  1. Log in op je Twint-account.
  2. - Ga naar Settings (Instellingen).
  3. - Voer een wachtwoord in onder Order a SwissSign certificate (Bestel een SwissSign-certificaat).
  4. - Download het certificaat. Er wordt een .p12-bestand op je computer opgeslagen.
  5. - Stuur een e-mail naar Lightspeed Support met de volgende informatie:
    • De UUID die je via e-mail hebt ontvangen toen je je Twint-account aanmaakte.
    • Je certificaatwachtwoord dat je in stap 3 hebt ingevoerd.
    • Het in stap 4 gegenereerde .p12-certificaat. Je kunt dit bij de e-mail voegen.

Je POS moet live zijn wanneer Lightspeed Support de integratie voor je voltooit. Zodra de integratie is voltooid, verschijnt Twint als een betaalmethode op je POS en kun je een testtransactie uitvoeren.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Betalingsinstellingen beheren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over Lightspeed Delivery

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over Lightspeed Accounting

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Lightspeed Delivery configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Omniboost-boekhoudintegratie configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.