Lightspeed-L Apparaat instellingen aanpassen
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Apparaat instellingen aanpassen
De instellingen van een apparaat bewerken
- Op de pagina Apparaten klikt u op het apparaat dat u wilt openen. De gegevens van het apparaat worden bovenaan weergegeven.
- Stel het volgende in:
| PROFIEL | Het apparaatprofiel dat aan het apparaat gelinkt is, bepaalt een vooraf gedefinieerde groep instellingen. Maak nieuwe profielen aan in Restaurant App-instellingen. Als een nieuw apparaat wordt toegevoegd aan het Restaurant account, wordt het automatisch toegewezen aan het standaardprofiel. Om het aan een ander profiel toe te wijzen, selecteert u er een uit deze drop-down. |
| SJABLONEN | Selecteer de sjablonen voor uw individuele printers. Printersjablonen kunnen bewerkt worden in de pagina Printers in Restaurant Manager. Zie Printersjablonen aanmaken. - Hoofdsjabloon: de kasticketprinter waar alle tickets afgedrukt worden. Selecteer de kasticket-printersjabloon voor het apparaat.
- Barsjabloon: de barprinter waar alle bestellingen voor de bar afgedrukt worden. Selecteer de barprintersjabloon voor het apparaat.
- Keukensjabloon: de keukenprinter waar alle bestellingen voor de keuken afgedrukt worden. Selecteer de standaard keukenprintersjabloon voor het apparaat.
|
| KASSALADE | Selecteer de kassalade in verband met de verwerkte transacties op dit apparaat om u te helpen de cashflow te volgen. Zie Kassalades aanmaken. |
| STANDAARD VLOER | Selecteer het vloerplan dat standaard geopend wordt in Restaurant POS op dit apparaat. |
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Related Articles
Lightspeed-L Instellingen apparaat
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L De basisbeginselen van netwerken begrijpen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Geldlades configureren
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L De Star TSP100IIIWLAN configureren (voor iOS-apparaten)
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L De Star TSP100LAN/TSP100IIILAN configureren (voor iOS-apparaten)
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.