Lightspeed-L Apparaat instellingen aanpassen

Lightspeed-L Apparaat instellingen aanpassen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888


 Apparaat instellingen aanpassen

De instellingen van een apparaat bewerken

  1. Op de pagina Apparaten klikt u op het apparaat dat u wilt openen. De gegevens van het apparaat worden bovenaan weergegeven
  2. Stel het volgende in:
PROFIEL

Het apparaatprofiel dat aan het apparaat gelinkt is, bepaalt een vooraf gedefinieerde groep instellingen. Maak nieuwe profielen aan in Restaurant App-instellingen.

Als een nieuw apparaat wordt toegevoegd aan het Restaurant account, wordt het automatisch toegewezen aan het standaardprofiel. Om het aan een ander profiel toe te wijzen, selecteert u er een uit deze drop-down.  

SJABLONEN

Selecteer de sjablonen voor uw individuele printers. Printersjablonen kunnen bewerkt worden in de pagina Printers in Restaurant Manager. Zie Printersjablonen aanmaken.

  • Hoofdsjabloon: de kasticketprinter waar alle tickets afgedrukt worden. Selecteer de kasticket-printersjabloon voor het apparaat.
  • Barsjabloon: de barprinter waar alle bestellingen voor de bar afgedrukt worden. Selecteer de barprintersjabloon voor het apparaat.
  • Keukensjabloon: de keukenprinter waar alle bestellingen voor de keuken afgedrukt worden. Selecteer de standaard keukenprintersjabloon voor het apparaat.
KASSALADESelecteer de kassalade in verband met de verwerkte transacties op dit apparaat om u te helpen de cashflow te volgen. Zie Kassalades aanmaken.
STANDAARD VLOERSelecteer het vloerplan dat standaard geopend wordt in Restaurant POS op dit apparaat.

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Instellingen apparaat

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De basisbeginselen van netwerken begrijpen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Geldlades configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Star TSP100IIIWLAN configureren (voor iOS-apparaten)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Star TSP100LAN/TSP100IIILAN configureren (voor iOS-apparaten)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.