Lightspeed-L Bijwerken van Restaurant POS

Lightspeed-L Bijwerken van Restaurant POS

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Bijwerken van Restaurant POS

In dit artikel

  1. Bijwerken van de iOS-versie
  2. Bijwerken van Restaurant POS
  3. Automatische downloads inschakelen
Door de app bij te werken, krijgt u toegang tot al onze nieuwe en verbeterde functies!
 
Check eerst of uw iOS toestel up-to-date is voordat u Restaurant POS bijwerkt.

Vanaf iOS 10 zijn automatische downloads standaard ingeschakeld. Als je de automatische downloads echter hebt uitgeschakeld, moet je je apparaat bijwerken naar de nieuwste versie onder Instellingen.

 

Bijwerken van de iOS-versie

  1. Verbind uw toestel met het internet en sluit het aan op een stopcontact.
  2. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update.
  3. Tik op Downloaden en Installeren.
  4. Voer zo nodig uw wachtwoord in.
Software-update.png
NB: indien u tijdens het proces een foutmelding krijgt, ga dan naar Apple support voor meer informatie.
 

Bijwerken van Restaurant POS

Zodra u de laatste iOS versie op uw toestel heeft geïnstalleerd, kunt u de Restaurant POS app bijwerken.
  1. Open de App Store op uw iOS toestel. App-store-icon.png
  2. Ga naar Updates.
  3. Zoek de app Lightspeed Restaurant onder Beschikbare updates en tik op WERK BIJ.
  4. Voer zo nodig het wachtwoord in voor uw Apple ID.
update-app.png

Automatische downloads inschakelen

U kunt ook Automatisch Downloaden activeren (vanaf iOS 9) voor alle toekomstige Restaurant POS updates. Hiermee worden alle nieuwe versies automatisch gedownload zodra ze beschikbaar zijn op uw apparaat.
  1. Ga naar Instellingen > iTunes en App Store.
  2. Onder Automatische downloads activeert u Updates

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over Restaurant Manager

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Welkom bij Lightspeed Restaurant (L series)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Inloggen in Restaurant Manager van POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over navigatie in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De iPad-standaard van Vault Pro klaar voor gebruik maken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.