Lightspeed-L De Socket Mobile S700 configureren

Lightspeed-L De Socket Mobile S700 configureren

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


De Socket Mobile S700 configureren

U kunt een Socket Mobile S700-barcodescanner gebruiken in combinatie met Lightspeed Restaurant als u de scanner in de iOS-modus zet en koppelt met een iOS-apparaat waar de Restaurant POS-app op staat. Nadat u een scanner hebt ingesteld, voegt u in Restaurant Manager barcodes toe aan producten zodat medewerkers deze items met de scanner aan bestellingen kunnen toevoegen.

Opmerking: U kunt de barcodes in dit artikel vanaf een scherm scannen of ze eerst printen. Als u de barcodes print, let dan op dat ze hun originele formaat behouden. Anders kunnen ze mogelijk niet worden gescand.
  1. Houd de aan-uitknop op de scanner ingedrukt om deze in te schakelen.
  2. Scan de barcode voor de iOS-modus hieronder of in de gebruikshandleiding van de scanner en wacht tot u drie piepjes hoort. Dit betekent dat de scanner zich in de iOS-modus bevindt.
    Nieuwe barcodescanners worden standaard op de HID-modus ingesteld. De Lightspeed Restaurant-app is alleen compatibel met de iOS-modus en niet met de HID-modus. U kunt dus pas verder als u deze stap hebt uitgevoerd.
    Screen_Shot_2015-01-22_at_17.06.09.png
  3. Ga op uw iOS-apparaat naar Instellingen > Bluetooth en schakel vervolgens bluetooth in.
  4. Wacht totdat de naam van het Socket-apparaat op het scherm wordt weergegeven onder Apparaten of Andere apparaten (als bluetooth-apparaten al eerder met dit iOS-apparaat zijn gekoppeld).
  5. Tik op de naam van het Socket-apparaat op het scherm om het met het iOS-apparaat te koppelen. Zodra het koppelen is voltooid, verandert de status van de scanner naar Verbonden.
    Opmerking: Om de verbinding met de scanner te verbreken, tikt u op het 'i'-symbool en selecteert u vervolgens Dit apparaat vergeten. U kunt de barcode voor de fabrieksreset scannen om de scanner terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Wat nu?


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.