Lightspeed-L Facturering voor klanten instellen

Lightspeed-L Facturering voor klanten instellen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Facturering voor klanten instellen


In dit artikel

Klantenfacturen instellen
Wat volgt


OPMERKING: Facturen worden alleen ondersteund in belasting- of btw-inclusieve regio's.

Gebruik de functie Facturering voor klanten om samengevoegde facturen aan te maken voor alle onbetaalde kastickets in het account van de klant. De facturen van klanten bevatten een overzicht van de verschuldigde bedragen per kasticket, en ook een totaalbedrag van de factuur. Elke factuur heeft een uniek factuurnummer gekregen, zodat deze eenvoudig te traceren is. Facturen bevatten geen kastickets van deels betaalde rekeningen.

De klantenfacturen kunnen worden geprint of ge-e-maild.

OPMERKING: Zodra een factuur is aangemaakt, worden de bijbehorende kastickets in uw account als betaald gemarkeerd, en wordt de rekening van de klant naar nul gezet.

Klantenfacturen instellen

  1. Maak in Restaurant Manager de betaalmethode Per factuur betaald aan. Deze betaalmethode zal niet worden getoond als betaalmethode wanneer u betalingen verwerkt in Restaurant POS.
  2. Maak in Restaurant Manager een printertemplate aan voor de factuur.
  3. Wijs het printertemplate van de factuur toe aan een AirPrint-printer. U kunt ook, wanneer u een e-mailadres van de klant heeft genoteerd bij de klantgegevens, kiezen voor de optie om de factuur te mailen wanneer u deze aanmaakt in Restaurant POS.
  4. Pas uw facturen aan met de factuurinstellingen in Restaurant Manager. U kunt hier een prefixnummer instellen, het bankrekeningnummer van uw bedrijf toevoegen, de betaaldeadline aangeven en eventuele voorwaarden toevoegen.

invoice_settings.png

Wat volgt

Maak een klantenfactuur aan in Restaurant Manager of Restaurant POS.



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Omtrent klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers bewerken en wissen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Klantenkrediet instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Tabs en accounts aanmaken voor klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.