Lightspeed-L Gebruikers aanmaken

Lightspeed-L Gebruikers aanmaken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Gebruikers aanmaken


Maak een gebruikersaccount aan voor elke werknemer die toegang zal krijgen tot Restaurant POS. Voor een nauwkeurige rapportage en dit te beheer raden wij u aan om voor elke werknemer een apart gebruikersaccount aan te maken.


  1. In Restaurant Manager klikt u in het scherm Gebruikers op de tab Gebruikers.
  2. Klik op Gebruiker toevoegen.
  3. Kies de gebruikersinstellingen en sla uw wijzigingen op.

Settings

GEBRUIKERSNAAMDe naam die voor de gebruiker weergegeven wordt in heel Restaurant POS.
WACHTWOORDEen uniek gebruikerswachtwoord voor het inloggen op Restaurant POS.
PINEen unieke, viercijferige, numerieke PIN-code die gebruikt wordt voor het inloggen op de app met behulp van de PIN Aanmeldmethode (zie Inloggen op Restaurant POS).
TYPE GEBRUIKER

Stel de gebruiker in als een Manager of Werknemer. Een Manager kan inloggen vanuit een Restaurant POS en van een web browser via de directe url;[servername]-web.posios.com/management. Een Werknemer met de juiste inlogrechten (zie Gebruikersgroepen toewijzen en Gebruikersrollen toewijzen) kan alleen inloggen vanaf Restaurant POS.

VOOR- EN ACHTERNAAM

Voor- en achternaam van de gebruiker.

EMAILHet e-mailadres van de gebruiker.
ZICHTBAAR

Activeer deze optie om de gebruiker zichtbaar te maken in Restaurant POS.

AFBEELDING

Klik op de Afbeelding en selecteer vervolgens een standaard gebruikersafbeelding of upload uw eigen afbeelding door te klikken op Bestand kiezen, uw afbeelding te selecteren en vervolgens op Uploaden te klikken.

De afbeelding die toegewezen is aan een gebruiker verschijnt op het aanmeldscherm van de gebruiker en het Profiel-scherm. De aanbevolen afmetingen voor een gebruikersafbeelding zijn 100px op 135px.

 SOCIAAL ZEK#

Het socialezekerheidsnummer van de gebruiker.

Belangrijk: opdat Belgische gebruikers zouden voldoen aan de Fiscale Gegevensmodule, moet u het 11-cijferige INSZ-/BIS-nummer van de gebruiker in het veld Sociale zekerheids# invoeren. Indien geen geldig INSZ-/BIS-nummer ingevoerd wordt, zal de gebruiker niet klaar zijn voor gebruik.

TELEFOONHet telefoonnummer van de gebruiker.
GSMHet gsm-nummer van de gebruiker.
STRAAT, HUISNUMMER, STAD EN POSTCODEHet thuisadres van de gebruiker.
STANDAARD VLOERStelt het vloerplan in dat weergegeven wordt wanneer de gebruiker inlogt.
STANDAARD TAFELAls een standaard tafel geselecteerd wordt, wordt standaard het Orderscherm van de tafel weergegeven wanneer de gebruiker inlogt, dan slaat u het vloerplan over.
ROLLENDeze optie wordt weergegeven nadat u een nieuwe gebruiker opgeslagen hebt. Voor informatie over het instellen van de gebruikersrechten: zie Gebruikersgroepen toewijzen en Gebruikersrollen toewijzen.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Klanten aanmaken en bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Omtrent klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Tabs en accounts aanmaken voor klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Nieuwe klanten aanmaken in Restaurant Manager

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers bewerken en wissen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.