Lightspeed-L Het gebruik van multi-locatietoevoegingen

Lightspeed-L Het gebruik van multi-locatietoevoegingen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Het gebruik van multi-locatietoevoegingen


In dit artikel

  1. Creëren van multi-locatietoevoegingen
  2. Bewerken van multi-locatietoevoegingen

Door het inschakelen van multi-locatietoevoegingen kun je een toevoeging aanmaken in je hoofdaccount die zich naar al je andere locaties verspreidt.

Opmerking: Neem contact op met Lightspeed ondersteuning om multi-locatietoevoegingen in te schakelen.

Modifiers.png

Creëren van multi-locatietoevoegingen

  1. Log in op je hoofdaccount in Restaurant Manager. Het hoofdaccount heeft een "M" naast de naam. Neem contact op met Lightspeed ondersteuning om van hoofdaccount te wisselen.
  2. Klik op Producten > toevoegingen.
  3. Maak zoals gewoonlijk een toevoeging aan. Zie Creëren van modificators voor meer informatie. De toevoeging wordt automatisch gekloond naar je andere locaties.
  4. Selecteer in het vervolgkeuzemenu linksonder in het scherm een van je andere locaties. Toevoegingen die zijn gekloond vanuit het hoofdaccount hebben een kroon-symbool master_icon.gif.

    Opmerking: Je kunt nog steeds toevoegingen maken in een niet-hoofdlocatie, maar ze worden niet gekopieerd naar de hoofdlocatie of andere locaties.

Bewerken van multi-locatietoevoegingen

  1. Log in op je hoofdaccount in Restaurant Manager.
  2. Klik op Producten > toevoegingen.
  3. Klik op een toevoeging om de pop-up Groep bewerken te openen en de toevoeging zoals gewoonlijk te bewerken.
    • Bewerkingen toegepast op een toevoeging in de hoofdaccount worden ook toegepast op de niet-hoofdlocaties.
    • Een multi-locatietoevoeging in een niet-hoofdaccount is alleen-lezen en kan niet worden bewerkt of verwijderd.
    • Gekoppelde categorieën en producten worden niet gekopieerd naar de niet-hoofdaccounts. Zorg ervoor dat je de toevoeging koppelt aan de gewenste categorieën en producten binnen het niet-hoofdaccount.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Producten instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Producten aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Geplande gebeurtenissen toewijzen aan categorieën en producten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Het opzetten van barcodes voor producten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Toevoegingen toewijzen aan categorieën en producten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.