Lightspeed-L Het gebruik van multi-locatietoevoegingen
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Het gebruik van multi-locatietoevoegingen
In dit artikel
- Creëren van multi-locatietoevoegingen
- Bewerken van multi-locatietoevoegingen
Door het inschakelen van multi-locatietoevoegingen kun je een toevoeging aanmaken in je hoofdaccount die zich naar al je andere locaties verspreidt.
Opmerking: Neem contact op met Lightspeed ondersteuning om multi-locatietoevoegingen in te schakelen.

Creëren van multi-locatietoevoegingen
- Log in op je hoofdaccount in Restaurant Manager. Het hoofdaccount heeft een "M" naast de naam. Neem contact op met Lightspeed ondersteuning om van hoofdaccount te wisselen.
- Klik op Producten > toevoegingen.
- Maak zoals gewoonlijk een toevoeging aan. Zie Creëren van modificators voor meer informatie. De toevoeging wordt automatisch gekloond naar je andere locaties.
- Selecteer in het vervolgkeuzemenu linksonder in het scherm een van je andere locaties. Toevoegingen die zijn gekloond vanuit het hoofdaccount hebben een kroon-symbool
.
Opmerking: Je kunt nog steeds toevoegingen maken in een niet-hoofdlocatie, maar ze worden niet gekopieerd naar de hoofdlocatie of andere locaties.
Bewerken van multi-locatietoevoegingen
- Log in op je hoofdaccount in Restaurant Manager.
- Klik op Producten > toevoegingen.
- Klik op een toevoeging om de pop-up Groep bewerken te openen en de toevoeging zoals gewoonlijk te bewerken.
- Bewerkingen toegepast op een toevoeging in de hoofdaccount worden ook toegepast op de niet-hoofdlocaties.
- Een multi-locatietoevoeging in een niet-hoofdaccount is alleen-lezen en kan niet worden bewerkt of verwijderd.
- Gekoppelde categorieën en producten worden niet gekopieerd naar de niet-hoofdaccounts. Zorg ervoor dat je de toevoeging koppelt aan de gewenste categorieën en producten binnen het niet-hoofdaccount.
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Related Articles
Lightspeed-L Producten instellen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Producten aanmaken
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Geplande gebeurtenissen toewijzen aan categorieën en producten
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Het opzetten van barcodes voor producten
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Toevoegingen toewijzen aan categorieën en producten
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.