Lightspeed-L Inloggen bij Restaurant POS

Lightspeed-L Inloggen bij Restaurant POS

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Inloggen bij Restaurant POS.

In dit artikel

  1. Een wachtwoord gebruiken om in te loggen
  2. Een PIN-code gebruiken om in te loggen
  3. Een loginkaart gebruiken

Log in op de Restaurant POS-app om een nieuwe sessie te openen, bestellingen op te nemen of andere POS-functies te gebruiken. Voordat werknemers in kunnen loggen zoals hieronder beschreven wordt, moet een beheerder inloggen op Restaurant POS om uw Lightspeed-account aan de app te koppelen.

Er zijn drie manieren om in te loggen:

LoginmethodeBeschrijving
Wachtwoord

Gebruiker heeft een alfanumeriek wachtwoord dat hij/zij invoert om in te loggen. Ga naar Gebruikers aanmaken om te lezen hoe u wachtwoorden instelt.

PIN-code

Gebruiker heeft een 4-cijferige PIN-code die hij/zij invoert om in te loggen. Ga naar Gebruikers aanmaken om te lezen hoe u PIN-codes instelt.

Loginkaart

Gebruiker heeft een fysieke loginkaart die hij/zij door de POS haalt om in te loggen. Ga naar Een loginkaart toewijzen aan een gebruiker om te lezen hoe u deze functie instelt.

Een wachtwoord gebruiken om in te loggen

  1. Tik in het scherm Gebruiker bovenaan op de knop GEBRUIKERSLOGIN.
  2. Tik op uw gebruikersafbeelding.
  3. Voer uw wachtwoord in.
    Opmerking: Wachtwoord vergeten? Ga naar ons artikel Uw wachtwoord opnieuw instellen voor hulp.
  4. Tik op Klaar.

Users_screen_on_POS.png

Een PIN-code gebruiken om in te loggen

  1. Tik in het scherm Gebruiker op de knop PIN LOGIN.
  2. Voer uw unieke 4-cijferige PIN-code in.
    Opmerking: PIN-code vergeten? Ga naar ons artikel Uw wachtwoord opnieuw instellen voor hulp.

User_PIN_on_POS.png

Een loginkaart gebruiken

Lightspeed verkoopt geen loginkaarten meer. Bestaande loginkaarten blijven werken, maar nieuwe kaarten kunnen niet meer worden besteld.

Belangrijk: Loginkaarten vereisen configuratie voordat u ze kunt gebruiken op de POS. Ga naar ons artikel Een loginkaart toewijzen aan een gebruiker voor meer informatie.

  1. Ga naar het scherm Gebruiker en haal de loginkaart door een ondersteunde kaartlezer die gesynchroniseerd is met uw POS.

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Inloggen bij Restaurant Manager

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Inloggen in Restaurant Manager van POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Welkom bij Lightspeed Restaurant (L series)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bijwerken van Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Restaurant Manager

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.