Lightspeed-L Joyn gebruiken met Lightspeed

Lightspeed-L Joyn gebruiken met Lightspeed

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Joyn gebruiken met Lightspeed


In dit artikel

Instellen met Joyn
Loyaliteitsinstellingen configureren in Restaurant Manager
De QR-code gebruiken om punten te verzamelen
De QR-code gebruiken om punten in te wisselen


Joyn is een gratis loyaliteitsintegratie waarmee klanten punten kunnen verzamelen en ze kunnen gebruiken voor beloningen door middel van een QR-code.

Opmerking: deze integratie is alleen beschikbaar voor Belgische klanten.

Joyn_Phones.png

 

Vereisten:

  • Belgisch bedrijfsadres
  • geldig Belgisch BTW-nummer (beginnend met BE)
  • BlackBox (voor meer informatie, zie Instellen Fiscale Gegevensmodule van BlackBox)
  • Een LiteServer
  • Versie 7.0.2 van LiteServer en Restaurant Manager moet gebruikt worden.

Ga naar:

  • Instellen met Joyn
  • Loyaliteitsinstellingen configureren in Restaurant Manager
  • De QR-code gebruiken om punten te verzamelen
  • De QR-code gebruiken om punten in te wisselen

Instellen met Joyn

  1. Registreren voor een Joyn-account: https://www.joyn.be/en/for-merchants#webform
  2. Aanmelden op het Joyn-portaal voor handelaars: https://business.joyn.be/sign-in
  3. Klik op het tandwielpictogram bovenaan rechts om een dropdown-menu te openen en klik op Account bewerken.Gear_icon.png
  4. Klik op Integraties en kopieer de gegeven integratiecode.

Joyn_code.png

Loyaliteitsinstellingen configureren in Restaurant Manager

Zorg er eerst voor dat u aan alle vereisten uit de bovenstaande lijst voldoet.

  1. Klik op Instellingen > Loyaliteitsinstellingen in Restaurant Manager.
  2. Geef in het tekstveld Restaurant Code de integratiecode van Joyn in.
  3. Klik op Opslaan.

De QR-code gebruiken om punten te verzamelen

Klanten downloaden de Joyn-app en gebruiken deze om de QR-code te scannen die op de onderkant van de kassabon geprint staat.

De QR-code zal alleen op de BTW-kassabon worden afgedrukt en niet op de normale kassabon.

Normale kassabonBTW-kassabon
Joyn_receipt.JPGJoyn_VAT.JPG

Opmerking: als een maatregel tegen fraude is de QR-code slechts twee uur geldig nadat ze is afgedrukt.

De QR-code gebruiken om punten in te wisselen

Als een klant genoeg punten heeft voor een beloning, kan hij de punten aan de kassa inwisselen door zijn persoonlijke QR-code, in de app of op zijn Joyn-kaart, voor te leggen. De QR-code wordt gescand met de iPad via de Joyn-app voor handelaars.



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Kitchen gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een Bumpbar gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een touchscreen gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over aan de slag met Order Anywhere

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Payconiq instellen en gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.