Lightspeed-L Lightspeed Delivery-bestellingen accepteren

Lightspeed-L Lightspeed Delivery-bestellingen accepteren

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Lightspeed Delivery-bestellingen accepteren

Leer hoe u bestellingen kunt accepteren die zijn geplaatst via leveringskanalen van derden die zijn gekoppeld aan uw Lightspeed Delivery-account. In dit artikel wordt de orderverwerkingsstroom behandeld, die begint wanneer de klant een bestelling plaatst en eindigt nadat de bestelling is voorbereid en geleverd.

Belangrijk: De Lightspeed Restaurant POS-app moet open en actief zijn op ten minste één iOS-apparaat om bestellingen te ontvangen via Lightspeed Delivery.

  1. Een klant plaatst een bestelling via een leveringskanaal dat gelinkt is aan uw Lightspeed Delivery-account.
  2. Een medewerker accepteert de bestelling op de app of website van het leveringskanaal.

    Opmerking: Sommige kanalen hebben een "auto-accept"-instelling. Schakel deze instelling in zodat stap 2 automatisch wordt afgerond.

  3. De bestelling verschijnt automatisch op het scherm Afhalen in de Lightspeed Restaurant POS-app.

    Opmerking: De bestelling verschijnt automatisch in een van de twee kolommen, afhankelijk van hoe u Lightspeed Delivery instelt:

    • De bestelling verschijnt in de kolom Geaccepteerd als u eerder de optie Automatisch accepteren voor online bestellingen hebt ingeschakeld. De bestelling wordt ook automatisch naar de keukenprinter of het Kitchen Display System gestuurd.
    • Anders verschijnt de bestelling in de kolom Nieuw en moet u de bestelling handmatig accepteren (zie volgende stap).
  4. Als de bestelling verscheen in de kolom Nieuw, accepteer die dan handmatig door stappen 4a-4b te volgen:
    1. Klik op de bestelling in de kolom Nieuw.
    2. Klik op de Verzendknop. De bestelling gaat dan van Nieuw naar Geaccepteerd en wordt verzonden naar de keukenprinter of het Kitchen Display System.
      l-series-takeout-screen-send-order.png
  5. Het restaurant maakt de bestelling van de klant klaar.
  6. Het restaurant werkt de bestellingsstatus bij via de app of website van het leveringskanaal en maakt de bestelling klaar om te worden bezorgd.
  7. Het restaurant voltooit de bestelling in de Restaurant POS-app. Zie ons artikel Het Afhaal- en Leveringscherm gebruiken voor hulp.

Wat nu?


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Lightspeed Delivery instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Lightspeed Delivery

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over het gebruik van Lightspeed Delivery

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Log in bij het Lightspeed Delivery dashboard

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.