Als je een zaak met meerdere locaties runt, kun je je Loyaliteitsprogramma‘s over verschillende locaties beheren via Loyalty Manager. Door locaties toe te voegen kun je beheerders koppelen aan de geschikte locatie (zie Klanten voor meer informatie), en rapporten filteren op locatie (zie Rapporten voor meer informatie).
Ga, om te beginnen, naar Locaties > Beheer locaties.
- klik op de knop om een locatie te bewerken.
- Wijzig de stand van de Aan-/uitschakelaar om een locatie tijdelijk in of uit te schakelen.
- klik op de knop om een locatie permanent te wissen.
- Om een telefoonnummer, naam van een locatie of Rapport-ID te bewerken, klik erop en bewerk in het tekstveld.
Om een nieuwe locatie toe te voegen:
- Klik op de +-knop naast Locatie toevoegen.
- geef de Naam van de locatie in.
- geef optioneel de Rapport-ID in. Deze ID zal verschijnen in het deel Rapporten, naast iedere transactie die afgerond is op deze locatie.
- geef het Adres van de locatie in.
- Geef het telefoonnummer van de locatie in.
- Wijzig de Openingsuren van de locatie door te klikken op Openingsuren wijzigen. Klik, in de pop-up Openingsuren bewerken, op de gekleurde rechthoeken om tussen rood en groen te wisselen. Groen staat voor open en rood staat voor gesloten. Klik op de volgende tijd naast het zonpictogram om de openings- en sluitingsuren aan te passen. Klik op Sluiten om op te slaan.
- klik op Locatie toevoegen.
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)