Lightspeed-L Over printers configureren in Manager

Lightspeed-L Over printers configureren in Manager

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

Over printers configureren in Manager

In dit artikel

Printerinstellingen configureren in Restaurant Manager
Uw fysieke printer verbinden met Lightspeed POS


Printer kunnen op veel manieren worden gebruikt binnen Lightspeed Restaurant: een keukenprinter kan bonnetjes printen van bestelde gerechten en een kasticketprinter kan kastickets voor klanten of sluitingsrapporten printen.

U dient een aantal configuratiestappen te doorlopen voordat u een kasticket- of keukenprinter binnen uw bedrijf kunt gebruiken. Eerst dient u de printerinstellingen te configureren in Restaurant Manager. Vervolgens verbindt u de fysieke printer met Lightspeed Restaurant.

OPMERKING: Wanneer u elektronische kastickets of facturen naar klanten verstuurt, is er geen fysieke printer vereist. U dient echter wel een elektronische printer toe te voegen in Manager en te zorgen dat de printertemplates voor e-mailkastickets en facturen zijn geconfigureerd. 

Epson TM30 

 

Printerinstellingen configureren in Restaurant Manager

Uw fysieke printer verbinden met Lightspeed POS

  • Zodra uw printerinstellingen zijn geconfigureerd in Lightspeed, dient u de fysieke printer te verbinden met de POS-software. Raadpleeg Over printen voor een configuratietutorial voor uw specifieke printermodel. 

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Geldlades configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Star TSP100LAN/TSP100IIILAN configureren (voor iOS-apparaten)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Star TSP100IIIWLAN configureren (voor iOS-apparaten)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Restaurant Manager

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een Epson TM-M30 LAN-kasticketprinter configureren (voor een iOS-apparaat)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.