Lightspeed-L Pushmeldingen

Lightspeed-L Pushmeldingen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Pushmeldingen


In dit artikel

Een pushmelding verzenden
Pushgeschiedenis


In de sectie Push van Loyalty Manager kun je pushmeldingen creĆ«ren en naar klanten verzenden. Je kunt pushmeldingen maandelijks verzenden, wereldwijd. Als je meer pushmeldingen nodig hebt, neem dan contact op met Lightspeed Support.

Opmerking: pushmeldingen zijn alleen beschikbaar in het Premium + app-pakket.

Een pushmelding verzenden

Om een nieuwe pushmelding te verzenden:

  1. klik in Loyalty Manager op Pushmeldingen Pushmelding verzenden.
  2. geef het bericht in het tekstvak in.
  3. geef, om de pushmelding alleen naar bepaalde groepen te verzenden, de groepen in het tekstvak Groepen in.

Push_Message.png

Bekijk de sectie Status aan de rechterkant van de pushmelding om te bekijken hoeveel meldingen je hebt verzonden en hoeveel je er deze maand nog kunt verzenden.

Pushgeschiedenis

Bekijk de pushgeschiedenis om een bestand te bekijken met de pushmeldingen die je hebt verzonden. Gebruik de zoekbalk om bepaalde meldingen te vinden.

De Pushgeschiedenis bevat de volgende informatie:

  • pushmelding: de inhoud van het bericht.
  • ontvangers: de ontvangers van het bericht. Als de melding niet beperkt is tot bepaalde groepen, zullen de ontvangers Iedereen zijn.
  • verzonden: het aantal personen naar wie de melding werd verzonden.
  • verzenddatum: de datum waarop het bericht werd verzonden.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Groepen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Lightspeed Delivery

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Migreren van de Loyalty-app naar het webportaal

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Order Anywhere

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Omtrent Lightspeed Accounting

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.