Lightspeed-L Uw batch sluiten

Lightspeed-L Uw batch sluiten

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888


 Uw batch sluiten
Houd er rekening mee dat deze opties alleen vereist zijn voor winkeliers in Noord-Amerika.

Omdat Lightspeed Payments een geïntegreerd verwerkingssysteem voor betalingen is, is het niet nodig om uw betalingen handmatig vast te leggen – noch via de terminal zelf, noch via Lightspeed Restaurant.

Standaard worden alle openstaande betalingen ingesteld om automatisch om vier uur 's nachts te worden vastgelegd (of te worden gegroepeerd in batches). U hebt tot dan de tijd om waar nodig betalingen en fooien aan te passen voordat ze worden voltooid en voor verwerking worden verzonden. Hoewel betalingen één keer per dag automatisch worden vastgelegd, kunt u het tijdstip voor het automatisch vastleggen in Restaurant Manager aanpassen.

Het tijdstip aanpassen voor het vastleggen van uw batch

Om het tijdstip aan te passen waarop betalingen dagelijks worden vastgelegd (voltooid), doet u het volgende:

  1. Navigeer vanuit Restaurant Manager naar Betalingen > Betalingsverwerkers.
  2. Selecteer het pictogram van de betalingsverwerker dat op het scherm wordt weergegeven.
  3. Selecteer het tijdstip voor het Automatisch vastleggen. Er verschijnt een venster waarin u het tijdstip kunt bewerken.
  4. Druk op OK om de wijzigingen op te slaan.

Screen_Shot_2020-09-02_at_6.22.58_PM.png

De volgende stap

Krijgt toegang tot rapporten en meer informatie over het betalingsschema. Raadpleeg Rapporteren voor de Genius MX915


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Uw batch sluiten op de Ingenico iCT250

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Standalone-betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Lightspeed Payments

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingen verwerken met Yomani/Yoximo van Worldline

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De terminal Dejavoo Z9 gebruiken met Worldpay

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.