Open printopdrachten

Open printopdrachten

Onder de categorie "Printopdrachten" ziet u een overzicht van alle openstaande printopdrachten.
Dit kunnen werkbonnen, rekeningen maar ook X- en Z-rapporten zijn, welke nog niet zijn afgedrukt.

Wanneer hier een printopdracht blijft staan kunt u door deze aan te klikken de opdracht omleiden naar een alternatieve printer of deze verwijderen.
Met de knoppen "Afdrukken" en "Verwijder" onderaan dit scherm kunt u alle bonnen gelijktijdig opnieuw afdrukken danwel verwijderen.

    • Related Articles

    • Admin sectie op uw kassa

      Op uw kassa kunt u onder het "Admin" menu  de onderstaande instellingen en extra opties openen: Algemene informatie over uw kassa Cloud en Netwerk Gastronomische Dag Logboek Printopdrachten Rekeningbeheer Klanten Tijdregistratie Support
    • Printer instellingen

      De printer instellingen zijn een elementair onderdeel van uw kassasysteem. Deze instellingen worden normaliter door onze support voor u voor geconfigureerd. Wijzig deze instellingen enkel in overleg met onze support of wanneer u weet wat u doet! ...
    • Waardebonnen activeren en blokkeren

      Open hiervoor op de kassa het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten". Door de betreffende waardebon/ crediteur op te zoeken in het zoekvenster verschijnt na het  opzoeken van de betreffende bon onderin het scherm de opties "Blokkeren" en ...
    • Rekeningen achteraf uitprinten en downloaden

        U wilt een oude factuur afdrukken voor een klant. Het rekeningnummer is bekend Open het facturatie gedeelte van de rapportage sectie in de Gastrofix Cloud.  Vervolgens op:   Vervolgens kunt u de factuur/rekening downloaden of per e-mail verzenden. ...
    • Configuratie van de kassalade

      Met app-versie 2.15 kan de kassaladebesturing worden geconfigureerd. Algemene instellingen van de kassa-lade kunnen worden geladen onder Restaurant > Instellingen. In de volgende tabel worden de instellingsopties in detail beschreven:   veld ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.