Restaurant instellingen
In huis/ to-go (Take-Away) bestellingen activeren
Wanneer uw bedrijf uitsluitend een van beide bestelvarianten heeft (In-House of To-Go (Take-Away) kunt u de bestelknop welke u niet wenst te gebruiken eenvoudig de-activeren. Navigeer hiervoor in de backoffice naar "Setup > Setup". Hier kunt u onder ...
Adresinstellingen
Onder het menu "Setup > Setup > Restaurant > Adres" vindt u de adresinstellingen voor uw bedrijf. Wanneer u hier uw adresgegevens invoert worden deze gebruikt voor ondermeer het weerbericht in uw dashboard en voor uw rapportages. Op deze pagina heeft ...
Algemene restaurant instellingen
Onder het onderdeel "Restaurant instellingen" (Setup > Setup > Restaurant) kunt u algemene informatie over uw bedrijf aanpassen. De opbouw ziet er als volgt uit: Hier kunt u de algemene informatie van uw bedrijf invoeren. De naam en het BTW nummer ...
Logo op kassabon toevoegen of wijzigen
Vanuit de backoffice kunt u heel eenvoudig de logo's op uw kassabon aanpassen. Wij bieden de mogelijkheid om één logo bovenaan de bon af te drukken en twee logo's of promotionele afbeeldingen onderaan de bon. Om de afbeeldingen te wijzigingen gaat ...
Tafel beheer
In het tabje "tafels" vind u alle tafels die je hebt aangemaakt. Deze worden automatisch gegenereerd wanneer u een tafel in de plattegrond sleept. Bovendien kunt u tafels aanmaken die net worden weergegeven in de plattegrond (Annuleringstafels, ...
Plattegrond inrichten
In de Gastrofix cloud heeft u de mogelijkheid om uw eigen plattegrond in te richten. Je hebt keuze tussen verschillende vooraf gedefinieerde vloerpatronen, tafels, stoelen en andere toevoegingen. Ga naar restaurant > plattegronden Met het ...
Prijsniveau
Om een prijsniveau of een happy hour te creëren hebben wij eerst een periode nodig waarin deze korting geld. Hiervoor gaan we naar het tabblad financieel onder restaurant > Prijsniveau. Doop op "Nieuwe toevoegen" te klikken kunnen we een naam en ...