Afwijkende versie uit de cloud installeren (Enterprise versies)

Afwijkende versie uit de cloud installeren (Enterprise versies)

Wanneer u een (afwijkende) App vanuit de cloud heeft geïnstalleerd geeft deze doorgaans bij het openen een waarschuwing dat de App niet vertrouwd is.
Deze waarschuwing is normaal, omdat de App niet uit de Apple App Store is geïnstalleerd. 

niet-vertrouwd.png

U dient het gebruik van de App eenmalig goed te keuren op uw iPad.
Ga hiervoor naar "Instellingen > Algemeen > Apparaatbeheer".

mujinzo-labs-vertrouw.jpg

Klik hier op Mujinzo Labs GmbH Ent 1.png en kies vervolgens op Vertrouw 2.png.

mujinzo-bevestigen.jpg

Bevestig de invoer nogmaals 3.png. U kunt de App nu openen en uw restaurant koppelen.

    • Related Articles

    • Enterprise versie

      U kunt op deze pagina gebruiken om afwijkende App versies te installeren op uw iPad of iPod. Druk op de onderstaande knop om de app te installeren. Vervolgens wordt de App op de achtergrond geïnstalleerd. Na de installatie dient u de App eenmalig ...
    • Updaten van de GASTROFIX App

      GASTROFIX brengt met regelmaat updates uit voor haar App. Het is aan te bevelen om steeds met de nieuwste App versie te werken. Wij zullen u bij iedere App update altijd per e-mail informeren. Het updaten van de App kunt u het beste handmatig en ...
    • Inloggen in de GASTROFIX cloud-backoffice

      Om uw rapportages te bekijken en uw kassa's te beheren dient u in te loggen in de GASTROFIX Cloud. Uw inloggegevens worden bij aanvang per e-mail toegezonden. Wij adviseren uw wachtwoord na ontvangst te wijzigen. U kunt de GASTROFIX Cloud in iedere ...
    • Cloud en Netwerk

      Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
    • Cloud gebruiker toevoegen

      Het is mogelijk om extra gebruikers voor de GASTROFIX backoffice aan te maken. U kunt dit heel eenvoudig zelf, door in de GASTROFIX Cloud te navigeren naar "Account > Cloud Gebruikers". Door de recentelijke wijzigingen voor dataveiligheid en privacy ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.