Betalen met de Concardis/ Magnius terminal
Om een rekening met behulp van de Concardis/ Magnius kaartlezer af te rekenen selecteert u in het afrekenscherm de betaalmethode voor de PIN.
Vervolgens zal de transactie worden gestart en ontvangt de betaalterminal automatisch het correcte rekeningbedrag.
Na het succesvol afronden van de betaling heeft u de mogelijkheid om een extra betaalbewijs via e-mail naar de klant te sturen.
Klik hiervoor op de tekst "betaalbewijs sturen". Vervolgens kunt u het e-mailadres van uw klant invoeren om de bevestiging automatisch te zenden.
Related Articles
Betalen met Zapper
Wanneer uw gast al vaker met Zapper heeft betaald of aangeeft met Zapper te willen betalen, is het betaalproces erg vanzelfsprekend. In het betaalscherm (onafhankelijk of u de restaurant-versie of de check-out-versie gebruikt) kiest u de Zapper ...
Werken met de rapportages
Rapportages zijn een esentieel onderdeel bij ieder bedrijf. Hiervoor beschikt de Gastrofix Cloud over een grote verscheidenheid aan rapportages met verschillende filtermogelijkheden. U kunt transacties, omzetten en meldingen uit de app analyseren en ...
Contante betaling met Zapper afrekenen
Wanneer uw gast niet op de hoogte is van Zapper betalingen en bijvoorbeeld contant wou betalen, bevat de contantrekening een Zapper QR-Code (offline aangemaakt) en de promotionele afbeelding. In dit geval is de betaling in eerste instantie ...
Wat kan ik met de klantenbinding module?
Verhoog uw omzet en leer uw gasten beter kennen. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk! Debiteurbeheer Met de debiteurmodule volgt u de bestedingen van uw debiteuren en boekt u transacties en ...
Wat kan ik met de waardebonmodule?
Leer uw gasten nog beter kennen en verhoog uw omzet. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk! Waardebonbeheer Waardebonnen zijn een efficiënt hulpmiddel om te zorgen dat uw gasten u vaker bezoeken en om ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.