Filter

Filter

 

De filterfunctie is te vinden in de cloud onder het tabblad Rapportages. De volgende filters zijn hier beschikbaar.

  • Orderfilters
  • Omzet Filters
  • Stamgegevens Filter
  • Logboek Filters
  • Klant Filters


De volgende filterinstellingen zijn mogelijk:



Orderfilter

 

Omzet Filters


Stamgegevens Filter


 

Logboek Filters


Tijdregistratie


 


De filters voor bestelling, verkoop en tijdregistratie hebben ook de optie om de filter voor een bepaalde periode te selecteren.


 


Als u bijvoorbeeld wilt filteren hoeveel u de afgelopen maand met uw restaurant heeft verkocht en hoeveel u verkocht heeft met uw terras, dan zijn er een paar poties. Hier is een voorbeeld met tabellen.

U hebt nu 2 verkoopfilters nodig, die als volgt zijn ingesteld:

Naamloos.png


Nadat u het hebt opgeslagen, gaat u terug naar het tabblad Evaluatie in de cloud (nu 'Filter' genoemd) en selecteert u Omzetten. Hier kunt u zien wat u wilt weten voor deze tabellen, hier b.v. Verkoop per medewerker, valuta en betaalmethode:


Vergeet niet om de filter "Terras 10-14" of "Restaurant 1-4" in te stellen voordat u op "voorbeeld"

    • Related Articles

    • Werken met de rapportages

      Rapportages zijn een esentieel onderdeel bij ieder bedrijf. Hiervoor beschikt de Gastrofix Cloud over een grote verscheidenheid aan rapportages met verschillende filtermogelijkheden. U kunt transacties, omzetten en meldingen uit de app analyseren en ...
    • Bluetooth inschakelen op uw iPad

      U kunt bluetooth op uw iPad op twee verschillende manieren inschakelen. De makkelijkste manier is door vanuit de boven rechter hoek van het scherm naar onder te swipen. Hierdoor verschijnt er een scherm met extra instellingen. In dit scherm klikt u ...
    • De invoergrid

      De invoergrid wordt gebruikt voor het invoeren van producten, wijzigen van prijzen, hoofdgroepen en bij de vele andere functies en opties van de GASTROFIX Cloud. Omdat u de invoergrid op veel plaatsen in de Cloud wordt gebruikt is het aan te bevelen ...
    • Tijdregistratie rapportages in de backoffice

      Naast de losse-tijdregistratie bonnen welke na het in- en uitklokken worden afgedrukt beschikt de cloud-backoffice over uitgebreidere rapportages voor uw werktijden en personeelsoverzichten. U vindt deze in de backoffice onder “Rapportages > ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.