Is een vaste internetverbinding noodzakelijk?

Is een vaste internetverbinding noodzakelijk?

Nee!
GASTROFIX werkt ook dagenlang zonder internet. Alle belangrijke functies, inclusief X- en Z-rapporten zijn ook offline beschikbaar. Enkel voor het gebruik van de web toegang tot uw kassagegevens en rapportages in de cloud-backoffice is een internet verbinding nodig.

Wanneer u over een internetverbinding beschikt synchroniseert GASTROFIX alle transacties en gegevens automatisch met uw Cloud.

Mocht u langere tijd geen internet beschikbaar hebben kunt u uw hoofdkassa, na sluitingstijd, ook verbinden met een alternatief WiFi netwerk of met de persoonlijke hotspot van uw telefoon. Uw kassa wordt vervolgens automatisch gesynchroniseerd.

    • Related Articles

    • Klanten zoeken met een QR-code

      Iedere klant wordt optioneel een QR-code toegewezen. Hierbij wordt een wereldwijde standaard herkenning in de QR-code verwerkt. De Gastrofix App beschikt over een ingebouwde QR-Code scanner welke u waar nodig kunt oproepen om vervolgens de QR-code te ...
    • iOS apparaten over een bekabelde LAN verbinding

      In sommige gevallen kan het handig zijn om uw iPad bekabeld aan uw netwerk aan te sluiten. Bijvoorbeeld wanneer er geen WiFi netwerk beschikbaar is of geplaatst mag worden. Vanaf iOS versie 10.0.2 is het mogelijk om iOS apparaten middels een USB ...
    • Aanmaken van een Apple ID

      Om de GASTROFIX App uit de App-Store te downloaden heeft u een Apple ID van Apple nodig. Doorgaans stellen wij u een Apple ID ter beschikking of kunt u uw eigen Apple ID gebruiken. Wanneer u geen Apple ID heeft, of wanneer u deze niet wilt gebruiken ...
    • Saldo van een waardebon opwaarderen

      Het saldo van waardebonnen en crediteuren kan in de kassa app opgeladen worden.   Open hiervoor het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten". Zoek hiervoor eerst de betreffende waardebon of crediteur op in het zoekvenster, vervolgens klikt u op ...
    • Saldo van een waardebon controleren

      Het saldo van de crediteuren/ waardebonnen wordt in de cloud opgeslagen vanwaar deze automatisch met alle vestigingen wordt gesynchroniseerd. Hierdoor kunnen klanten en waardebonnen bij al uw vestigingen worden gebruikt. De opslag in de cloud zorgt ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.