Lightspeed-K Je terminal bijwerken met Lightspeed Payments

Lightspeed-K Je terminal bijwerken met Lightspeed Payments

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Je terminal bijwerken met Lightspeed Payments

In dit artikel

  1. Handmatige instellingsupdates naar je terminal sturen
  2. Handmatige software-updates naar je terminal sturen

Je Lightspeed Payments-kaartlezers en betaalterminals hebben regelmatig updates nodig om ze soepel te laten werken. Software-updates omvatten nieuwe of verbeterde functies zoals verbetering aan de beveiliging, nieuwe betalingsopties, verouderde functies schrappen de stabiliteit van de verbinding versterken. Deze updates voeren ook alle wijzigingen die in je account zijn aangebracht naar de betaalterminal door.

Je betaalterminals controleren standaard elke nacht automatisch op configuratie-updates en voltooien deze, mits de terminals op stroom zijn aangesloten en een betrouwbare internetverbinding hebben.


Handmatige instellingsupdates naar je terminal sturen

Het is af en toe nodig om een handmatige configuratie-update uit te voeren op je terminal. Een handmatige update is vereist nadat je wijzigingen hebt aangebracht in je Lightspeed Payments-account. We raden ook aan je configuratie bij te werken als je onlangs een verandering in netwerkconnectiviteit of stroomuitval hebt ervaren en je je betaalterminal opnieuw moet aansluiten.

Verifone e285, V400, en P400+

  1. - Druk op de knop 9 , gevolgd door de knop met de groene cirkel op het numerieke toetsenbord van de terminal.
  2. - Voer de volgende PIN in: 5773.
  3. - Tik op het aanraakscherm op Config.
  4. - Tik op Update.
  5. - De terminal zal automatisch opnieuw opstarten en zijn instellingen bijwerken. Dit proces kan enkele minuten duren.

Castles S1F2

  1. - Druk op het touchscreen van de terminal op Instellingen (Settings).
  2. - Tik op Config en voer de volgende PIN in: 5773.
  3. - Tik op Update.
  4. - De terminal zal automatisch opnieuw opstarten en zijn instellingen bijwerken. Dit proces kan enkele minuten duren.

Handmatige software-updates naar je terminal sturen

Soms is het nodig om een handmatige software-update uit te voeren. Als je problemen ervaart doordat je netwerkverbinding onlangs verstoord is of er een stroomstoring is geweest en je je betaalterminal opnieuw moet aansluiten, raden we je aan een handmatige update uit te voeren.

Verifone e285, V400, en P400+

  1. - Druk op de knop 9 , gevolgd door de knop met de groene cirkel op het numerieke toetsenbord van de terminal.
  2. - Voer de volgende PIN in: 5773.
  3. - Tik op het aanraakscherm op Software.
  4. - Tik op Update.
  5. - De terminal zal automatisch opnieuw opstarten en zijn instellingen bijwerken. Dit proces kan enkele minuten duren.

Castles S1F2

  1. - Druk op het touchscreen van de terminal op Instellingen (Settings).
  2. - Tik op Apparaatinfo (Device info) en voer de volgende PIN in: 5773.
  3. - Tik op Update.
  4. - De terminal zal automatisch opnieuw opstarten en zijn instellingen bijwerken. Dit proces kan enkele minuten duren.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Lightspeed Payments configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De Verifone V400m configureren met Lightspeed Payments

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De Verifone e285 Plus configureren met Lightspeed Payments

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De Castles S1F2 configureren met Lightspeed Payments

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De Verifone P400+ configureren met Lightspeed Payments

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.