Lightspeed-K Aan de slag met Order Anywhere

Lightspeed-K Aan de slag met Order Anywhere

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Aan de slag met Order Anywhere

In dit artikel

  1. Voordat je met Order Anywhere begint
  2. Order Anywhere configureren
  3. Na de configuratie van Order Anywhere

In dit artikel kun je lezen hoe je Order Anywhere activeert en configureert. Bekijk de onderstaande stappen voor een algemeen overzicht van dit proces en volg de onderstaande links voor gedetailleerde instructies over elk onderwerp.

Voordat je met Order Anywhere begint

  1. - Neem contact op met ons verkoopteam om je nieuwe Order Anywhere-account te activeren.
  2. Maak een online menu: Maak desgewenst een eigen online menu in de backoffice om items op je Order Anywhere-pagina te ordenen. Je kunt ook een bestaand menu koppelen en deze in Order Anywhere gebruiken.
  3. Pas printinstellingen in de backoffice aan: wijzig de printerinstellingen in de backoffice als je wilt dat een kassabon direct na ontvangst van een bestelling wordt geprint.

Order Anywhere configureren

  1. Log voor de eerste keer in: Begin met het configureren van Order Anywhere door bij je account in te loggen. Als je voor het eerst inlogt en meerdere restaurants hebt, moet je een locatie kiezen om aan Order Anywhere te koppelen.
  2. Voer je bedrijfsgegevens in: Hier voer je de naam, het adres en de contactgegevens van je restaurant in. Deze gegevens zijn zichtbaar voor je klanten op je Order Anywhere-pagina.
  3. Stel betalingen in met Lightspeed Payments: Order Anywhere maakt gebruik van Lightspeed Payments voor de verwerking van online betalingen. Je kunt hier een account aanmaken bij Lightspeed Payments en deze koppelen aan Order Anywhere, zodat je klanten online hun bestellingen kunnen betalen.
  4. Stel de openingstijden in: geef hier de tijden aan waarop klanten bestellingen kunnen plaatsen via je Order Anywhere-pagina.
  5. Configureer profielen: Maak een profiel aan en koppel het aan het gewenste menu. Profielen worden ook gebruikt voor het genereren van QR-codes. Hiermee geef je klanten toegang tot de Order Anywhere-pagina.

Na de configuratie van Order Anywhere

  1. - Deel Order Anywhere met je klanten: laat je klanten weten dat ze online kunnen bestellen door een speciale knop op je website te plaatsen of een URL te delen op sociale media.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Aan de slag

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De Lightspeed Restaurant-checklist lanceren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Veelgestelde vragen over aan de slag gaan

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Introductie van de bankoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over Order Anywhere

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.