Lightspeed-K Door de backoffice navigeren

Lightspeed-K Door de backoffice navigeren

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Door de backoffice navigeren

In dit artikel

  1. Navigatiemenu
  2. Header

Om je weg te vinden in de backoffice, moet je de twee belangrijkste onderdelen ervan begrijpen: het navigatiemenu en de header. Het navigatiemenu bevat links naar alle backoffice-secties en-functies, en de header geeft je snel toegang tot accountbeheer en supportpagina's.

Als je hulp nodig hebt om de backoffice voor het eerst te openen, lees dan Inloggen in de backoffice.

In de bijgewerkte backoffice bevindt het navigatiemenu zich in het linker menu en de header bevindt zich bovenaan de pagina, zoals te zien is in de volgende afbeelding.

k-series-new-back-office-home-2.png

Het navigatiemenu in de linker zijbalk bevat links naar alle secties en functies van de backoffice. De tabel in deze sectie geeft een overzicht van elke standaard menusectie op het hoogste niveau en de functie ervan.

 

SectieBeschrijving
HomeKlik om terug te keren naar de Dashboard-pagina. Lees Inzicht in de pagina Dashboard voor meer informatie over deze sectie.
MenubeheerWaar je items, menu's en omzetgroepen kunt toevoegen, bewerken en beheren. Lees Over menubeheer voor meer informatie over de functies in deze sectie.
ConfiguratieWaar je accountinstellingenPOS-apparaten en apparaatconfiguratiesprinters en printerinstellingengebruikers en gebruikersgroepen en betaalmethoden beheert.
RapportenWaar je toegang krijgt tot het Verkoopdashboard en andere rapporten, zoals verkoop- en personeelsrapporten. Lees Over rapportage voor meer informatie over de functies in deze sectie.
UrenWaar je gebruikersshifts en gewerkte uren kunt bekijken en nieuwe gebruikersdiensten kunt toevoegen. Lees Over uren voor meer informatie over de functies in deze sectie.
IntegratieWaar je diensten kunt configureren en beheren die integreren met Lightspeed Restaurant, zoals systemen voor boekhouding, levering en eigendomsbeheer.
KlantenWaar je klantgegevenscadeaubonnen en loyaliteitskaarten kunt toevoegen, bekijken en beheren.

 

De header, bovenaan de backoffice, bevat links naar ondersteuningsbronnen en functies voor accountbeheer, zoals het wijzigen van de taal van de backoffice en uitloggen. De tabel in deze sectie geeft een overzicht van elke sectie in de header en de functie ervan.

 

SectieBeschrijving
HelpKlik om je bedrijfs-ID te bekijken en toegang te krijgen tot links naar het Helpcentrumtutorialvideo's, het e-mailadres voor Support en de pagina Systeemstatus.
TaalWijzig de taal in de menu's en secties van backoffice in Duits, Engels, Spaans, Frans, Italiaans of Nederlands.
GebruikersnaamKlik om de naam, het e-mailadres en het wachtwoord voor je account te bekijken en te wijzigen, om je abonnementen en facturen te beheren (alleen voor geselecteerde accounts) en om je af te melden bij de backoffice.

 

Wat nu?


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Aan de slag

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Veelgestelde vragen over aan de slag gaan

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De Lightspeed Restaurant-checklist lanceren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Introductie van de bankoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inloggen in de bankoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.