Lightspeed-K Gebruikers aan een gebruikersgroep toewijzen

Lightspeed-K Gebruikers aan een gebruikersgroep toewijzen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Gebruikers aan een gebruikersgroep toewijzen

Door gebruikers toe te wijzen aan een gebruikersgroep, nemen ze automatisch de vooraf ingestelde privileges over (zie Rollen voor gebruikersgroepen toevoegen), zodat je snel rollen kunt toepassen op meerdere gebruikers tegelijk. Een gebruikersgroep is een set vooraf ingestelde privileges die je kunt gebruiken om snel rollen toe te passen op groepen medewerkers.

Ga voor een video hierover naar ons artikel Over gebruikersgroepen.

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed Restaurant-inloggegevens.
  2. - Selecteer in het navigatiemenu Configuratie > Gebruikers > POS-gebruikersgroepen.
  3. - Selecteer "Leden bewerken".
  4. - Een nieuw lid toevoegen: voer de naam van de POS-gebruiker in via het veld "Een gebruiker selecteren".

    Alle gebruikers die aangemaakt zijn in Configuratie > Gebruikers > POS-gebruikers kunnen geselecteerd worden.

  5. - Selecteer de naam in het vervolgkeuzemenu en selecteer +.
  6. - Schakel Toon uitsluitend leden van deze bedrijfslocatie in, indien van toepassing.

    Je bedrijf kan meerdere locaties hebben. Gebruikers kunnen voor verschillende locaties worden geregistreerd. Als het selectievakje is ingeschakeld, worden in het veld "Een gebruiker selecteren" alleen gebruikers getoond die zijn gekoppeld aan de locatie die je bij het inloggen in de backoffice hebt geselecteerd.

  7. - Schakel Inactieve leden verbergen in, indien van toepassing.

    Als POS-gebruikers eenmaal zijn toegevoegd aan de backoffice, kunnen ze niet worden verwijderd, maar ze kunnen wel worden gedeactiveerd. Als dit selectievakje is ingeschakeld, kun je alleen actieve gebruikers selecteren in het veld "Een gebruiker selecteren". Zie "POS-gebruikers deactiveren" voor meer informatie.

  8. - Selecteer Terug naar lijst om de wijzigingen op te slaan.




K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Backoffice-gebruikers toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over gebruikersgroepen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Backoffice-gebruikers bewerken of verwijderen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Gebruikersgroepen aanmaken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Veelgestelde vragen over aan de slag gaan

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.