Lightspeed-K Inleiding

Lightspeed-K Inleiding

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Inleiding

De configuratiehandleiding bevat een overzicht van de belangrijke stappen die je moet doorlopen voordat je Lightspeed Restaurant in je bedrijf gaat gebruiken. Bij elke stap hoort een bijbehorende trainingssessie met een productspecialist van ons Launch Services-team. Ga naar de onboarding-pagina voor je regio voor meer informatie over onze onboarding-diensten, schrijf je in voor webinars of bekijk webinar-opnames, of neem rechtstreeks contact op met het Launch Services-team via de pagina Contact opnemen met het Launch Services-team.

Ons supportteam is 24/7 beschikbaar om vragen te beantwoorden, voor en nadat je aan de slag gaat met Lightspeed Restaurant.

Zodra je de restaurantsoftware hebt aangeschaft, ontvang je een e-mail met de inloggegevens. Log in bij de backoffice, selecteer het juiste bedrijfsprofiel en ga naar de configuratiehandleiding op het dashboard.

  1. Log in bij de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. Bij het eerste gebruik krijg je de pagina Welkom bij Lightspeed Restaurant te zien. Klik op Aan de slag! om een bedrijfsprofiel te kiezen dat het beste bij je bedrijf past.
  3. Kies een bedrijfstype (pizzeria, foodtruck, kroeg/club/lounge, fine dining en hotel restaurant), en selecteer vervolgens Doorgaan.
  4. Selecteer of een vloerplan nodig is en klik dan op Doorgaan.
  5. Van de vier bedrijfsprofielen is het profiel dat het beste bij het bedrijf past gemarkeerd. Klik op Doorgaan om de backoffice te openen met deze configuratie of kies een ander profiel dat je beter vindt passen. Voel je vrij om de backoffice te verkennen en vertrouwd te raken met de navigatie.
  6. Bekijk de configuratiehandleiding. Selecteer Home in de navigatiebalk en selecteer vervolgens in de welkomstbanner bovenaan het scherm van het verkoopdashboard aan de rechterkant de configuratiehandleiding.
  7. Er wordt een overzicht van de vereiste configuratiestappen voor backoffice weergegeven. Meld je aan voor elk webinar 1 - Menuconfiguratie2 - Accountaanpassing, en 3 - Hardware en betalingen via e-mail of telefoon of gebruik de onboarding-pagina.

Overzicht van bedrijfsprofielen

ConfiguratieBeschrijving
Snelle service

Restaurant met snelle service, met online bestellingen en tafels (café, fastfood of pizzeria) maar geen bediening aan tafel.

  • Vloerplannen
  • Service aan de bar (directe verkoop)
  • Online bestellingen
Informeel dineren of fine dining

Volledige tafelondersteuning (informeel, fine dining en eten in hotel).

  • Vloerplannen
  • Tafelbediening
  • Online bestellingen
Meeneemmaaltijd

Restaurant met snelle service zonder tafels (food truck of ghost kitchen).

  • Geen vloerplannen
  • Service aan de bar (directe verkoop)
  • Online bestellingen
Kroeg

Service aan de bar of tafelbediening (beperkte of pop-up keuken). Tafelbediening is niet verplicht. Voornamelijk drankaanbod en een bar.
Mogelijk wil je opties voor:

  • Vloerplannen
  • Service aan de bar (directe verkoop)
  • Online bestellingen
  • Tafelbediening

Wat nu?

Eenmaal met succes geregistreerd voor de webinars, begin je met de menu-instelling.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Aan de slag

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Veelgestelde vragen over aan de slag gaan

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De Lightspeed Restaurant-checklist lanceren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Introductie van de bankoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inloggen in de bankoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.