Lightspeed-K Inzicht in het kassabonnenscherm

Lightspeed-K Inzicht in het kassabonnenscherm

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 



Inzicht in het kassabonnenscherm

In dit artikel

  1. Inzicht in het kassabonnenscherm
  2. Kassabonacties
  3. Wat nu?

In het kassabonnenscherm van de POS kun je de betaalde en geannuleerde kassabonnen voor de huidige verkoopperiode bekijken. Dit is het scherm dat je opent als je een kassabon van de huidige dag moet bewerken.

Inzicht in het kassabonnenscherm

Je kunt het kassabonnenscherm op de POS openen. Log in op de POS en selecteer het tabblad "Kassabonnen" in het onderste navigatiemenu. Je komt in het kassabonnenscherm. Hier kun je naar kassabonnen zoeken op bedrag, bestelnaam of bonnummer door het zoekveld bovenaan het scherm te gebruiken.

Er zijn twee hoofdweergaven op het kassabonnenscherm: selecteer Alles tonen om alle kassabonnen weer te geven, inclusief bewerkte of geannuleerde kassabonnen. Selecteer Aanpassingen verbergen om kassabonnen weer te geven die niet bewerkt of geannuleerd zijn. In de rechterbovenhoek van het scherm wordt het weergavetype weergegeven, d.w.z. of je kassabonnen voor Alle apparaten of voor een geselecteerd apparaat bekijkt.

In het kassabonnenscherm kun je een kassabon uit de lijst aan de linkerkant selecteren. Elke bon in deze lijst geeft een bonnummer, het tijdstip, het transactiebedrag en de POS-gebruiker weer die de transactie heeft verwerkt. Zodra je op een kassabon uit deze lijst tikt, verschijnt de geselecteerde kassabon aan de rechterkant van het scherm. Je kunt de kassabon dan bewerken door het groene optie-icoontje onderaan de weergegeven kassabon te selecteren.

4.1___Receipt_screen.png

Kassabonacties

In het menu met kassabonacties kun je kassabonnen e-mailen, annuleren, terugbetalen en printen, betalingen annuleren, de gebruikte betaalmethode wijzigen en facturen maken. Tik op het groene optie-icoon om dit menu te openen en een actie te selecteren. De beschikbare acties zijn afhankelijk van de machtigingen die in de backoffice voor een bepaalde gebruikersgroep of gebruiker zijn geconfigureerd.

Zie Kassabonnen e-mailen en Een kassabon bewerken of annuleren voor hulp bij het uitvoeren van kassabonacties.

4.1___Receipt_actions_screen.png

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Inzicht in betalingstypen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in het betalingstransactierapport

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in overboekingsacties

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in het rapport Afgeronde betalingen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in het Kassascherm

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.