Lightspeed-K Items in verschillende talen
K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Je kunt een gedetailleerde beschrijving toevoegen aan een item dat aan de gebruiker op de POS wordt getoond. De beschrijving komt in beeld als je het item een paar seconden aanraakt en vasthoudt. De klant kan het nuttig vinden om meer te weten over het item, zoals uit welke ingrediƫnten een gerecht bestaat of wat achtergrondinformatie over een bepaalde wijn. Vanuit de backoffice kun je de talen instellen die worden gebruikt voor het invoeren van beschrijvingen.
- Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
- Selecteer in het hoofdnavigatiemenu Configuratie > Instellingen > Talen van items.
- Selecteer het invoerveld naast het veld Talen en kies de gewenste talen uit het vervolgkeuzemenu.
- Klik op Updaten om te voltooien.
Nu er extra talen zijn toegevoegd, kun je beschrijvingen toevoegen op de pagina Itemdetails. Om deze pagina te openen:
- Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
- Selecteer in het hoofdnavigatiemenu Menubeheer > Items.
- Klik op de Naam van een bestaand item om het te bewerken, of klik op Aanmaken > item om een nieuw item toe te voegen.
- Scrol naar beneden naar het gedeelte Beschrijving en klik op het pictogram om nieuwe velden toe te voegen.
- Voer de Weergavenaam en Beschrijvingen van je item in de gewenste talen in.
Voor informatie over het maken van nieuwe items ga je naar Items toevoegen. Voor meer informatie over het bewerken van bestaande items, ga je naar Items bewerken.
K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Related Articles
Lightspeed-K Items toevoegen
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Over items (Producten)
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Items uitschakelen en weer inschakelen
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Importeren en exporteren van items
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Items bewerken
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.