Lightspeed-K Over Restaurant POS

Lightspeed-K Over Restaurant POS

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Over Restaurant POS

De Lightspeed Restaurant POS (K)-app voor iPads en iOS is de app die je tijdens je werkdag gebruikt, waar je de backoffice vooral gebruikte voor de configuratie.

In de Restaurant POS-app kun je klantbestellingen beheren, verkoopperioden starten en beƫindigen, shiftrapporten printen en andere dagelijkse taken uitvoeren. Sommige personeelsleden zoals managers moeten weten hoe ze al deze acties uitvoeren. Andere personeelsleden zoals koks hebben een beperktere toegang, waardoor ze slechts bepaalde taken kunnen uitvoeren, zoals in- en uitklokken.

Bestelscherm in de Restaurant POS-app met een openstaande bestelling weergegeven

Artikelen over de Restaurant POS-app leren kennen

Ontdek meer over de artikelen die al voor je klaarstaan in de sectie De Restaurant POS-app leren kennen.

ItemBeschrijving
Het Home-scherm gebruikenBekijk hoe je kunt inloggen vanaf het Home-scherm, het eerste deel van de Restaurant POS-app dat je ziet nadat je deze hebt verbonden met je account.
In- en uitklokkenWerknemers klokken in aan het begin van hun shift en klokken uit aan het einde, zodat je hun werkuren, verkopen en andere activiteiten kunt bijhouden.
Een verkoopperiode openen of sluitenEen manager opent de verkoopperiode aan het begin van de werkdag en sluit deze aan het einde om te beheren wanneer er bestellingen kunnen worden geplaatst bij de POS.
Standaard bestellingen plaatsenLeer hoe je een bestelling voor directe verkoop beheert in de Restaurant POS-app.
Kassaladehandelingen beherenTel bij het configureren van een kassalade het aanwezige contante geld aan het begin en het einde van elke verkoopperiode.
Het instellingenmenu begrijpenLaad de POS-app opnieuw nadat je wijzigingen hebt aangebracht in de backoffice, genereer shiftrapporten, voeg contant geld toe of verwijder het uit de kassalade en voer andere managementfuncties uit vanuit het instellingenmenu.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Aan de slag

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Veelgestelde vragen over aan de slag gaan

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De Lightspeed Restaurant-checklist lanceren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Introductie van de bankoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inloggen in de bankoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.