Lightspeed-K Shiftrapporten (Fiscaal)

Lightspeed-K Shiftrapporten (Fiscaal)

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Shiftrapporten (Fiscaal)

In dit artikel

  1. Toegang tot de shiftrapporten
  2. De tabel van het shiftrapport begrijpen

In het fiscale shiftrapport staat op welk moment werknemers hun shift zijn begonnen en hebben beƫindigd, hoeveel kassabonnen er zijn gegenereerd en hoeveel verkopen en betaalmethoden er zijn geweest tijdens een geselecteerde shift of tijdsperiode.

Toegang tot de shiftrapporten

Om toegang te krijgen tot de shiftrapporten:

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer Rapporten Rapporten in het navigatiemenu.
  3. - Klik op shiftrapport in de sectie Fiscale rapporten.
  4. - Gebruik het vervolgkeuzemenu en het kalenderpictogram in de rechterbovenhoek om de tijdsperiode van het rapport te wijzigen.
  5. - Klik op een willekeurige rij in de tabel om een voorbeeld van het shiftrapport te zien.

shifts-report.png

De tabel van het shiftrapport begrijpen

KolomOmschrijving
Typen

Er zijn drie soorten rapporten.

  • Shift: Een rapport dat wordt gemaakt wanneer de eerste POS-gebruiker de dag start. Het bevat de verkoopinformatie van de gehele shift. Klik op een shiftrapport om de rapporten Gebruiker en Lade te openen.
  • Gebruiker: Toont verkooptotalen en transactiegeschiedenis voor een bepaalde POS-gebruiker. Dit rapport wordt aangemaakt wanneer een werknemer inklokt, en gesloten wanneer hij uitklokt.
  • Lade: een rapport gemaakt vanaf een apparaat dat gekoppeld is aan een kassa, zelfs als die kassa virtueel is en alleen voor boekhoudkundige doeleinden wordt gebruikt.

Opmerking: Als een gebruiker een betaling verricht op een apparaat dat niet aan een kassalade is gekoppeld, wordt de informatie over de betaalmethoden opgeslagen in het rapport Gebruiker. Als het apparaat echter is gekoppeld aan een kassalade die is ingesteld om de betreffende betaalmethode te ontvangen, verschijnt de betaling in het rapport Lade.

BegonnenDatum en tijd waarop het rapport is aangemaakt.
BeƫindigdDatum en tijd waarop het rapport is afgesloten.
ApparaatActief POS-apparaat dat het rapport heeft aangemaakt.
PersoneelPOS-gebruiker die het rapport heeft gemaakt.
GeopendAantal rekeningen dat open bleef staan na het afsluiten van het shiftrapport.
Totale verkoopBruto inkomsten gebaseerd op je verkopen.
Totaal betalingenTotaal aantal innames.

Wat nu?

De onderstaande rapporten zijn aanvullende fiscale rapporten:

Het fiscaal overzicht geeft een overzicht op hoog niveau van alle verkopen, belastingen en kassabonnen die tijdens de geselecteerde tijdsperiode zijn aangemaakt.

Het fiscaal rapport geeft een gedetailleerd overzicht van alle verkopen, belastingen en kassabonnen die tijdens de geselecteerde tijdsperiode zijn aangemaakt.

Gebruik het Kassaladerapport om te berekenen hoeveel contant geld je bij je bank moet storten na aftrek van fooien en wisselgeld.



K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Geconsolideerde shiftrapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Fiscaal overzicht

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Geconsolideerd fiscaal overzicht

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Fiscaal rapport (backoffice)

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.