Lightspeed-L Bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard bekijken

Lightspeed-L Bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard bekijken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard bekijken


In dit artikel

Bestellingen bekijken
Bestellingskolommen begrijpen
Bestellingsstatussen begrijpen


Bekijk bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard om een geaggregeerde lijst te zien van alle bestellingen die zijn geplaatst via de leveringskanalen die zijn gekoppeld aan uw Lightspeed Delivery-account. In dit artikel wordt elke kolom op de pagina Bestellingen uitgelegd, evenals de verschillende statussen die een order kan hebben.

Inhoudsopgave:

  • Bestellingen bekijken
  • Bestellingskolommen begrijpen
  • Bestellingsstatussen begrijpen

Bestellingen bekijken

Bezoek de pagina Bestellingen van het Lightspeed Delivery-dashboard om een lijst te zien van alle bestellingen die geplaatst zijn door derden. Filter de lijst om specifieke orders te vinden en klik op een order om extra details te bekijken, zoals de artikelen en klantinformatie.

Bezoek het Deliverect Helpcentrum voor meer informatie over het bekijken van bestellingen in Lightspeed Delivery.

  1. Log in op het Lightspeed Delivery-dashboard.

    Raadpleeg ons artikel Inloggen op het Lightspeed Delivery-dashboard voor hulp.

  2. Klik op Bestellingen in het navigatiemenu.

    Standaard toont de pagina Bestellingen alle bestellingen van de dag. Zie de secties Bestellingskolommen begrijpen en Bestellingsstatussen begrijpen, voor meer informatie over wat er wordt weergegeven op deze pagina.

    lightspeed-delivery-dashboard-orders-screen-4.png
  3. (Optioneel) Om te filteren op specifieke bestellingen, volgt u stappen 3a-3b:

    Beschikbare filters waaronder: AfhaaltijdLocatieLeveringskanaalBestellings-IDBestellingsstatusKasticket-IDBestellingstype en Aangepaste tags.

    1. Klik op Filteren.
    2. Gebruik de vervolgkeuzemenu's en invoervelden om de gewenste filter(s) te configureren.
      lightspeed-delivery-dashboard-orders-screen-filter-3.png
  4. (Optioneel) Om aanvullende details te bekijken voor een bestelling, zoals de items en leveringsinformatie, klik op de pijl naast de bestelling om het uit te breiden.
    lightspeed-delivery-dashboard-orders-screen-expand-order-3.png

Bestellingskolommen begrijpen

De Bestellingen pagina bevat de volgende kolommen:

KolomBeschrijving
AfhaaltijdDatum en tijd van de bestellingsafhaling.
LocatieNaam van de locatie waarvoor de bestelling was bestemd.
Bestellings-IDIdentificatiecode die is toegewezen aan de bestelling door het leveringskanaal waar het van werd ontvangen.
KanaalLogo van het leveringskanaal waar de bestelling vandaan kwam.
Kasticket-ID

Identificatiecode die is toegewezen aan de bestelling in Lightspeed.

StatusStatus van bestelling. Zie Bestellingsstatussen begrijpen of bezoek het Deliverect Helpcentrum voor meer informatie over elke status.

Bestellingsstatussen begrijpen

Bestellingen kunnen de volgende statussen hebben op het dashboard:

StatusBeschrijving
GeaccepteerdDe bestelling is geaccepteerd door een medewerker en heeft de status Geaccepteerd in Lightspeed.
AnnulerenDe bestelling werd geannuleerd door de klant.
GeannuleerdDe bestelling werd geannuleerd door de POS of het restaurant.
GeleverdDe bestelling werd voltooid in Lightspeed.
MisluktEr was een probleem bij het verzenden van de bestelling naar Lightspeed.
NieuwDe bestelling werd geaccepteerd door de POS en heeft de status Nieuw in Lightspeed.
VerwerktEr was een probleem bij het verzenden van de bestelling naar Lightspeed of Lightspeed heeft de bestelling geweigerd.
POS misluktEr was een probleem bij het updaten van de status van de bestelling.
VoorbereidenDe bestelling is naar de keuken of de bar gestuurd.
GeprintDe bestelling werd geprint door een medewerker.
Kasticket niet gevondenEr is een probleem bij het synchroniseren van het kassaticket met Lightspeed.
OntvangenLightspeed cloudservers hebben de bestelling ontvangen.
GeweigerdDe bestelling werd geweigerd door Lightspeed Delivery. Dit gebeurt wanneer dezelfde bestelling verschillende keren wordt verzonden.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Log in bij het Lightspeed Delivery dashboard

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Lightspeed Delivery-bestellingen accepteren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over het gebruik van Lightspeed Delivery

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Lightspeed Delivery instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Menu's en producten in Lightspeed Delivery beheren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.