Lightspeed-L Betalingsinstellingen in POS

Lightspeed-L Betalingsinstellingen in POS

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Betalingsinstellingen in POS

Deze instellingen hebben een invloed op de betalingsverwerking in Restaurant POS.

  1. Op uw iOS-apparaat klikt u op Instellingen > Restaurant.

  2. Klik op Betalingsinstellingen en specifieer uw instellingen.

ADYEN

Als u ADYEN-betaling gebruikt, geef dan de KlantencodeGebruikersnaam en Wachtwoord in voor uw ADYEN-account. Houd er rekening mee dat ADYEN-betalingen niet langer worden ondersteund en deze instellingen bestaan voor gebruikers die eerder met de provider/betaalmethode zijn geïntegreerd.

  • Om een fooi vragen: indien ingeschakeld verschijnt er een fooiprompt wanneer u betalingen finaliseert.

SWIPERS

  • Swiper altijd actief: indien ingeschakeld is de kaartswiper die gekoppeld is aan het i-apparaat, altijd ingeschakeld. 
  • Audio Jack Device: selecteer het swipe-apparaat van de kredietkaart dat gekoppeld is aan de audiostekker van het i-apparaat.

    Deze instelling verschijnt ook in Functionaliteitsinstellingen. Zie Functionaliteitsinstellingen. 

WORLDLINE

  • Schakel Yoximo/Yomani in: indien ingeschakeld kunt u de Yomani/Yoximo-betalingsterminals van  Worldline gebruiken om betalingen te verwerken.

CASHBOX

  • Schakel cashBox-instellingen in.
  • CashBox url
  • Admin url

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Restaurant POS instellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Handmatig creditcardbetalingen verwerken met Lightspeed Payments

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Moneris V400c configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L App-instellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Menu-instellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.