Lightspeed-L Binnenkomende bestellingen onderbreken en hervatten

Lightspeed-L Binnenkomende bestellingen onderbreken en hervatten

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Binnenkomende bestellingen onderbreken en hervatten


In dit artikel

Binnenkomende bestellingen onderbreken
Binnenkomende bestellingen hervatten


Onderbreek bestellingen voor een specifiek Order Anywhere-profiel om te voorkomen dat klanten deze gebruiken om bestellingen te plaatsen. Dit is handig als het druk is in het restaurant en het moeilijk wordt om nog meer inkomende online bestellingen af te handelen. Om weer bestellingen aan te nemen, hervat u het bestellen vanuit de Order Anywhere-backoffice.

Inhoudsopgave:

  • Binnenkomende bestellingen onderbreken
  • Binnenkomende bestellingen hervatten

Binnenkomende bestellingen onderbreken

Om te voorkomen dat klanten via een specifiek Order Anywhere-profiel bestellingen plaatsen, onderbreekt u de bestellingen voor dat profiel in de Order Anywhere-backoffice.

Als klanten de Order Anywhere-pagina bezoeken terwijl bestellen onderbroken is, zien ze of Gesloten voor online bestellingen in de paginakoptest (Afhaling-profielen) of Bestellingen zijn gesloten als ze een item aan hun winkelwagen toe proberen te voegen (Tafel-profielen).

  1. Log in bij de Order Anywhere-backoffice. Zie Inloggen bij Order Anywhere voor hulp.
  2. Klik op Mijn profielen in de navigatiebalk.
  3. Selecteer de naam van het profiel waarvoor u de bestellingen wilt onderbreken.
    order-anywhere-back-office-select-profile-3.png
  4. Klik op Bestellingen onderbreken om tijdelijk geen bestellingen meer te accepteren die via dat profiel binnenkomen.
    order-anywhere-back-office-pause-ordering-3.png
  5. Klik op Opslaan om de wijzigingen op te slaan.

Binnenkomende bestellingen hervatten

Als uw restaurant weer binnenkomende bestellingen voor een onderbroken profiel kan accepteren, hervat u het bestellen voor dat profiel in de Order Anywhere-backoffice.

  1. Log in bij de Order Anywhere-backoffice. Zie Inloggen bij Order Anywhere voor hulp.
  2. Klik op Mijn profielen in de navigatiebalk.
  3. Selecteer de naam van het profiel waarvoor de bestellingen momenteel onderbroken zijn.
    order-anywhere-back-office-select-profile-3.png
  4. Klik op Bestellingen hervatten om weer binnenkomende bestellingen voor dat profiel te accepteren.
    order-anywhere-back-office-resume-ordering-3.png
  5. Klik op Opslaan om de wijzigingen op te slaan.

Wat nu?

  • Bewerk een Order Anywhere-profiel, -menu of -menu-item wanneer dat nodig is, bijvoorbeeld als er sprake is van een prijsstijging.
  • Bekijk rapporten van bestellingen die via Order Anywhere geplaatst zijn, om een lijst van alle bestellingen en gegevens van individuele bestellingen te zien, waaronder de bijbehorende items en aantallen, vanuit de Order Anywhere-backoffice.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over Order Anywhere gebruiken en beheren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen verwerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Order Anywhere-bestellingen verwerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over bestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Lightspeed Delivery-bestellingen accepteren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.