Lightspeed-L Dashboard

Lightspeed-L Dashboard

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Dashboard


In dit artikel

Totalen
Tijdlijnen
Rangschikkingen
Accountkaarten
Details van gebruik


Het Hoofddashboard biedt in een oogwenk statistieken over je loyaliteitsprogramma, zoals het aantal punten dat door klanten verdiend en ingeruild is, hoeveel krediet er is toegevoegd en gebruikt en welke je populairste beloningen zijn.

Klik in Loyalty Manager op Dashboarden Hoofddashboard.

Totalen

De sectie Totalen geeft de volgende statistieken weer:

  • het aantal klanten dat is ingeschreven in je loyaliteitsprogramma
  • het aantal actieve accountkaarten
  • hoeveel krediet je klanten hebben toegevoegd en gebruikt (alleen Premium + app-pakket)
  • hoeveel punten je klanten hebben verdiend en ingeruild

Totals.png

Tijdlijnen

De sectie Tijdlijnen heeft de volgende drie grafieken:

  • punten
  • krediet (alleen Premium + app-pakket)
  • klanten

Timelines.png

Puntengrafiek: toont een vergelijking tussen het aantal punten dat verdiend is (in het blauw) en het aantal punten dat ingeruild is (in het rood) gedurende de voorbije tien dagen.

Kredietgrafiek: toont een vergelijking tussen het krediet dat is toegevoegd (in het blauw) en hoeveel er gebruikt is (in het rood) gedurende de voorbije tien dagen (alleen Premium + app-pakket).

Klantengrafiek: toont hoeveel klanten er zich ingeschreven hebben voor je loyaliteitsprogramma gedurende de laatste tien dagen.

Rangschikkingen

De sectie Rangschikkingen bevat drie rangschikkingen:

  • de top vijf van klanten op het vlak van het aantal verdiende punten
  • de top vijf van klanten op het vlak van toegevoegd krediet (alleen Premium + app-pakket)
  • de top vijf van populairste beloningen op het vlak van het aantal terugbetalingen

Screen_Shot_2019-01-09_at_2.25.43_PM.png

Accountkaarten

De grafiek Accountkaarten toont een vergelijking tussen het aantal uitgegeven Accountkaarten tegenover het aantal in gebruik.

Je kunt meer Accountkaarten bestellen door te klikken op Meer bestellen. Dit zal je standaarde-mailcliĆ«nt openen en een vooraf opgestelde e-mail voor bestellingen.

Details van gebruik

De grafiek Details van gebruik toont een overzicht van de methoden die worden gebruikt om punten te verdienen of krediet toe te voegen. Zweef over het taartdiagram om te zien wat het percentage is van klanten dat iedere methode gebruikt.

Usage_Breakdown.png

Voor Punten zijn de op de grafiek weergegeven gebruiksmethoden:

  • POS/scanner
  • kredietgebruik
  • accountkaart
  • digitale accountkaart
  • verwijsbonus
  • overdracht van loyaliteit
  • check-In
  • online bestelling
  • aanmeldbonus
  • gebruik krediet
  • dashboard
  • accountkaart om beloning in te ruilen
  • app voor verkrijgen van beloning
  • accountkaart voor verkrijgen van eenmalige beloning
  • app voor verkrijgen van eenmalige beloning
  • instellen van verjaardag
  • pushmarketing 

Voor Krediet zijn de op de grafiek weergegeven gebruiksmethoden:

  • POS/scanner
  • VISA
  • MC
  • AMEX
  • andere
  • accountkaart
  • digitale accountkaart
  • PayPal
  • accountkaartwidget
  • verwijsbonus
  • overdracht van loyaliteit
  • online bestelling
  • dashboard
  • accountkaart om beloning in te ruilen
  • app voor verkrijgen van beloning
  • pushmarketing

Opmerking: het taartdiagram Krediet kan alleen worden weergegeven in het Premium + app-pakket.



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Log in bij het Lightspeed Delivery dashboard

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Lightspeed Delivery instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Loyaliteitspunten importeren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Deliveroo voor Lightspeed Delivery

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.