Het Hoofddashboard biedt in een oogwenk statistieken over je loyaliteitsprogramma, zoals het aantal punten dat door klanten verdiend en ingeruild is, hoeveel krediet er is toegevoegd en gebruikt en welke je populairste beloningen zijn.
Klik in Loyalty Manager op Dashboarden > Hoofddashboard.
De sectie Totalen geeft de volgende statistieken weer:
De sectie Tijdlijnen heeft de volgende drie grafieken:
Puntengrafiek: toont een vergelijking tussen het aantal punten dat verdiend is (in het blauw) en het aantal punten dat ingeruild is (in het rood) gedurende de voorbije tien dagen.
Kredietgrafiek: toont een vergelijking tussen het krediet dat is toegevoegd (in het blauw) en hoeveel er gebruikt is (in het rood) gedurende de voorbije tien dagen (alleen Premium + app-pakket).
Klantengrafiek: toont hoeveel klanten er zich ingeschreven hebben voor je loyaliteitsprogramma gedurende de laatste tien dagen.
De sectie Rangschikkingen bevat drie rangschikkingen:
De grafiek Accountkaarten toont een vergelijking tussen het aantal uitgegeven Accountkaarten tegenover het aantal in gebruik.
Je kunt meer Accountkaarten bestellen door te klikken op Meer bestellen. Dit zal je standaarde-mailcliƫnt openen en een vooraf opgestelde e-mail voor bestellingen.
De grafiek Details van gebruik toont een overzicht van de methoden die worden gebruikt om punten te verdienen of krediet toe te voegen. Zweef over het taartdiagram om te zien wat het percentage is van klanten dat iedere methode gebruikt.
Voor Punten zijn de op de grafiek weergegeven gebruiksmethoden:
Voor Krediet zijn de op de grafiek weergegeven gebruiksmethoden:
Opmerking: het taartdiagram Krediet kan alleen worden weergegeven in het Premium + app-pakket.