Lightspeed-L De Star mC-Print3 USB configureren

Lightspeed-L De Star mC-Print3 USB configureren

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


In dit artikel

Wat u nodig hebt
Papier in de Star mC-Print3 USB plaatsen
De Star mC-Print3 USB met uw iPad verbinden
De Star mC-Print3 USB toevoegen aan Restaurant Manager
Een kasticket als test printen


De Star mC-Print3-kasticketprinter maakt via een USB-kabel direct verbinding met uw iPad. Om de Star mC-Print3 USB te configureren, moet u papier in de printer plaatsen, de printer met uw iPad verbinden en de printer toevoegen aan Restaurant Manager.

Product_2022_7014_Star_MC-Print3_Front.jpg

Wat u nodig hebt

Om uw printer te configureren, hebt u het volgende nodig:

Star mC-Print3 

Product_2022_7014_Star_MC-Print3_Front.jpg
StroomkabelProduct_2022_7029_Star_MC-Print3_PowerCord.jpg

USB-naar-Lightning-kabel (voor iPads)

 

Lightning-cable.jpeg

Papierrol

 

Product_2019_1608_07.jpg

 

 

Zodra u alles klaar hebt liggen, kunt u papier in uw printer plaatsen.

Papier in de Star mC-Print3 USB plaatsen

Om papier in uw printer te plaatsen:

  1. Om de klep van de printer te openen, duwt u de hendel aan de linkerkant van de printer van u af.
  2. Plaats de papierrol zo dat het papier er bovenaan uitsteekt. Zorg er daarbij voor dat de papierrol strak opgerold blijft.Product_2022_7017_Star_MC-Print3_Printer_Front_Open.jpg
  3. Trek het papier naar buiten langs de snijder aan de voorkant van de printer.
  4. Duw de klep weer naar beneden en klap de hendel terug op zijn plek.

Zodra u papier in uw printer hebt geplaatst, kunt u uw printer met uw iPad verbinden.

De Star mC-Print3 USB met uw iPad verbinden

Om uw printer met uw iPad te verbinden:

  1. Verwijder de achterkant van uw printer.Product_2022_7018_Star_MC-Print3_OpenBack.jpg
  2. Sluit de Lightning-kabel aan op uw iPad.
  3. Sluit het USB-uiteinde van uw Lightning-kabel aan op de USB-poort van uw printer.
  4. Sluit de stroomkabel van uw printer aan op een stopcontact.
  5. Plaats de achterkant van uw printer weer terug.
  6. Druk op de aan/uit-knop om uw printer in te schakelen. De printer is correct ingeschakeld wanneer het led-lampje groen knippert.

Zodra uw printer verbonden is met uw iPad, kunt u uw printer toevoegen aan Restaurant Manager.

De Star mC-Print3 USB toevoegen aan Restaurant Manager

Om uw printer aan Restaurant Manager toe te voegen:

  1. Log in bij Restaurant Manager.
  2. Selecteer in het navigatiemenu Printing Printers.
  3. Selecteer Nieuwe printer toevoegen.
  4. Geef de printer een naam die verwijst naar zijn model, functie of locatie (bijv. Star mC-Print3, keukenprinter).
  5. Selecteer Star als het type in het vervolgkeuzemenu.
  6. Selecteer MC Print 3 (USB) als het model in het vervolgkeuzemenu.
  7. Voer 576 in als Breedte.
  8. (Optioneel) Als u een geldlade met deze printer verbindt, klik dan op het selectievakje Geldlade verbonden.Star_mc-Print_3_USB__L-Series__1.png
  9. Klik op Opslaan.

Zodra u uw printer hebt toegevoegd aan Restaurant Manager, kunt u een kasticket als test printen.

Een kasticket als test printen

Om een kasticket als test te printen:

  1. Log in bij de Restaurant POS-app.
  2. Tik op Tools.
  3. De printers die u hebt toegevoegd aan Restaurant Manager worden weergegeven. 
    Groen: de printer is verbonden.
    Rood:de printer is niet verbonden.
  4. Tik op Star mC-Print3 USBom een printtest uit te voeren.

Zodra u een kasticket als test hebt geprint, kunt u tickets en kastickets printen vanaf uw POS-apparaat.

Wat nu?

Ga naar Printer template aanmaken om een printertemplate voor uw printer aan te maken.



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L De Star mC-Print3 LAN configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Star TSP100IIIWLAN configureren (voor iOS-apparaten)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Star TSP100LAN/TSP100IIILAN configureren (voor iOS-apparaten)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Socket Mobile S700 configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over printen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.