Lightspeed-L Details van bestellingen zien

Lightspeed-L Details van bestellingen zien

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Details van bestellingen zien

Het gedeelte bestellingsoverzicht op het scherm Bestelling toont gedetailleerde informatie met betrekking tot een bestelling. De naam van de tafel wordt getoond bovenaan naast de datum en het tijdstip waarop de bestelling werd gedaan. De hoeveelheid van een besteld product evenals de naam en prijs ervan worden weergegeven in een lijst. 

Indien van toepassing wordt de btw weergegeven onder de productenlijst. 

De huidige ‘Totale schuld’ voor de bestelling wordt weergegeven onderin rechts van het bestellingsoverzicht.

orderview_receipt.png

Het bestellingsoverzicht verpersoonlijken met Apparaatinstellingen

Hoe en wat het bestellingsoverzicht toont, is afhankelijk van twee instellingen in het onderdeel Instellingen bestellingsoverzicht > Weergaveopties van Apparaatinstellingen.

  1. De instelling Standaard informatie kasticketitem stelt in wat standaard weergegeven wordt in de linkse kolom.
    • PLU: het unieke product-ID.
    • Gebruiker: de gebruiker die het product ingaf op de bestelling.
    • Klantenstoelen: de stoel waaraan het product toegewezen werd. "Stoel 0" betekent dat het product toegewezen werd aan de tafel in zijn geheel.
    • Tijdstip van modificatie: het laatste tijdstip waarop het product bewerkt werd.
  2. Wanneer ‘Sorteeropties tonen’ is geactiveerd in Instellingen bestellingsoverzicht, kan de gebruiker de items in de bestelling te sorteren op:
    • Tijdstip: Het tijdstip waarom het item werd toegevoegd aan de bestelling.
    • Product: Organiseert de items in alfabetische volgorde.
    • Stoel: Organiseert de items volgens de stoel waaraan ze zijn toegewezen.
    • Gebruiker: Organiseert de items volgens de gebruiker die ze heeft ingevoerd in Restaurant POS.
    • Gerecht: Organiseert de items volgens het aangewezen gerecht. Dit kan later worden bewerkt in de gerechtenpop-up.

Voor meer informatie over deze instellingen: zie Apparaatinstellingen.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over bestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen zoeken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen overbrengen en samenvoegen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.