Lightspeed-L Een iPad instellen voor de Kiosk-modus

Lightspeed-L Een iPad instellen voor de Kiosk-modus

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Een iPad instellen voor de Kiosk-modus

De Kiosk-modus is bedoeld voor situaties waarin sprake is van snelle dienstverlening en waarbij de klant over een apparaat beschikt om zelf een bestelling te plaatsen.

Om toegang te krijgen tot het Instellingen-menu

  1. Dubbelklik vanuit het startscherm Menu op Lightspeed.
  2. Voer het wachtwoord voor het account in.
  3. Tik op Aanmelden.

Wijs de iPad toe aan een tafel met snelle dienstverlening

NB: u dient in de Restaurant Manager een specifieke tafel met snelle dienstverlening aan te maken. Zie Tafels aanmaken

  1. Tik op Tafel instellen onder Toegewezen tafel.
  2. Tik op Plattegrond kiezen om de etage te selecteren.
  3. Tik op de Tafel met snelle dienstverlening die voor dit doel is aangemaakt.
  4. Klik op Opslaan om de wijzigingen toe te passen en de pop-up van het Instellingen-menu te verlaten.

NB: de beperkingsinstellingen gelden alleen voor de Tafel-modus.

Categorieën en producten

Categorieën en producten in het Lightspeed-menu zijn afkomstig van uw Restaurant Manager. Zie Over Categorieën

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over de Kiosk-modus

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een iPad instellen voor Tafel-modus

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over de Tafel-modus

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een iPad configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Instellen Self-Order Menu

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.