Lightspeed-L Over de Tafel-modus

Lightspeed-L Over de Tafel-modus

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Over de Tafel-modus

De Tafel-modus van het Lightspeed-menu is ideaal voor restaurants met bediening aan tafel. Het Menu op de iPad is aan een specifieke tafel gelinkt. De klant kan op elk moment tijdens de maaltijd bestellingen plaatsen. Als de klant aangeeft te willen betalen, verwerkt de ober de betaling aan de tafel.

Het menu instellen op de Tafel-modus

  1. Tik op de iPad op Instellingen > Menu
  2. Tik onder APP-INSTELLINGEN op Modus
  3. Tik op Tafel

Typische workflow Tafel-modus

  1. Uw wijst de iPad toe aan een tafel.
  2. De klant tikt op het startscherm Menu om een bestelling aan te maken.
  3. De klant voegt producten toe aan de bestelling. 
  4. De klant tikt op Bestelling > Bestelling plaatsen
  5. De bestelling wordt naar de keuken gestuurd. 
  6. De ober brengt de bestelling naar de tafel. 
  7. De klant kan tijdens de maaltijd nieuwe bestellingen plaatsen.
  8. Om te betalen tikt de klant op Totaal rekening > Rekening betalen
  9. De ober komt naar de tafel om de betaling af te ronden. 

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Een iPad instellen voor Tafel-modus

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een iPad instellen voor de Kiosk-modus

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over de Kiosk-modus

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over het Self-Order Menu

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De QR-codegenerator gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.