Lightspeed-L Een iPad instellen voor Tafel-modus
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Een iPad instellen voor Tafel-modus
In dit artikel
Om toegang te krijgen tot het Instellingen-menu
Categorieën en producten
In Tafel-modus moet een iPad aan een specifieke tafel worden toegewezen voordat de klant deze gebruikt.
Om toegang te krijgen tot het Instellingen-menu
- Dubbelklik vanuit het startscherm Menu op Lightspeed.
- Voer het wachtwoord voor het account in.
- Klik op Aanmelden.
Wijs een tafel toe aan de iPad
- Tik op Tafel instellen onder Toegewezen tafel.
- Tik op Plattegrond kiezen om de etage te selecteren.
- Tik op de tafel.
- Pas indien nodig de tafel aan aan het aantal personen.
Beperkingen instellen
- Vertraging tussen bestellingen. 0 of leeg is geen vertraging.
- Aantal klanten. 0 of leeg betekent dat het limiet wordt genegeerd.
- Aantal bestellingen per klant. 0 of leeg betekent dat het limiet wordt genegeerd.
Klik op Opslaan om de wijzigingen toe te passen en de pop-up van het Instellingen-menu te verlaten.
Categorieën en producten
Categorieën en producten in het Lightspeed-menu zijn afkomstig van uw Restaurant Manager. Zie Over Categorieën.
NB: categorieën die kortingen bevatten, verschijnen niet in de zelfbestel-app.
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Related Articles
Lightspeed-L Een iPad instellen voor de Kiosk-modus
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Over de Tafel-modus
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Over de Kiosk-modus
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Een iPad configureren
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Instellen Self-Order Menu
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.