Lightspeed-L Een iPad instellen voor Tafel-modus

Lightspeed-L Een iPad instellen voor Tafel-modus

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Een iPad instellen voor Tafel-modus


In dit artikel

Om toegang te krijgen tot het Instellingen-menu
Categorieën en producten


In Tafel-modus moet een iPad aan een specifieke tafel worden toegewezen voordat de klant deze gebruikt.

Om toegang te krijgen tot het Instellingen-menu

  1. Dubbelklik vanuit het startscherm Menu op Lightspeed.
  2. Voer het wachtwoord voor het account in.
  3. Klik op Aanmelden.

Wijs een tafel toe aan de iPad

  1. Tik op Tafel instellen onder Toegewezen tafel.
  2. Tik op Plattegrond kiezen om de etage te selecteren.
  3. Tik op de tafel.
  4. Pas indien nodig de tafel aan aan het aantal personen.

Beperkingen instellen

  • Vertraging tussen bestellingen. 0 of leeg is geen vertraging.
  • Aantal klanten. 0 of leeg betekent dat het limiet wordt genegeerd.
  • Aantal bestellingen per klant. 0 of leeg betekent dat het limiet wordt genegeerd. 

Klik op Opslaan om de wijzigingen toe te passen en de pop-up van het Instellingen-menu te verlaten.

Categorieën en producten

Categorieën en producten in het Lightspeed-menu zijn afkomstig van uw Restaurant Manager. Zie Over Categorieën

NB: categorieën die kortingen bevatten, verschijnen niet in de zelfbestel-app.



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Een iPad instellen voor de Kiosk-modus

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over de Tafel-modus

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over de Kiosk-modus

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een iPad configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Instellen Self-Order Menu

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.